Gå til innhold

Å møte kjæresten til min homofile sønn

Anbefalte innlegg

Gjest homomor
Skrevet

Sitter å venter på at de skal komme hjem nå, det er første gang han har med seg noen hjem og de skal overnatte her.

Er egentlig veldig avslappet men er ikke flau over å si at jeg har en sommerfugl eller to i magen.

Det kommer til å være rart å se han sammen med en kjæreste, selv om vi har vist om hans legning en stund.

Videoannonse
Annonse
fuji1365380447
Skrevet

Du skal være glad for at han viser deg den tiliten!

Det høres ut som om du er den verdig!

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg forestiller meg at man alltid er nervøs før man møter sitt barns kjæreste. Men litt spesielt blir det jo. Så fint at han tar med kjæresten hjem, og så fint at du "lar" ham" Høres ut som et bra mor-sønnforhold! Lykke til (de er nok litt nervøse de og:-))

Skrevet

Syns det er rart å se den første kjæresten når de er hetero også jeg :)

Skrevet

Så koselig! Kjæresten til din sønn er heldig som får en sånn "svigermor" som deg! :o)

Om en stund, når du har lært ham å kjenne, så er jeg sikker på at du ikke kunne tenke deg noen annen "svigersønn" enn ham. :o)

Gjest togli
Skrevet

Dette hadde nok vært rart uansett hvilket kjønn kjæresten til sønnen din hadde :-)

Du er sikkert en flott mamma for din homofile sønn!

Skrevet

Som flisa sier, det er alltid litt skummelt å møte ungenes kjærester første gang. Tenk om jeg ikke liker dem da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Som flisa sier, det er alltid litt skummelt å møte ungenes kjærester første gang. Tenk om jeg ikke liker dem da?

Eller at de ikke liker deg!

Skrevet

Eller at de ikke liker deg!

Nemlig. Skumle greier det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...