Gå til innhold

Alltid gnagsår....

Anbefalte innlegg

Gjest dakar føttene
Skrevet

Sliter med føttene mine! Er ei jente i tueårene. jFår alltid gnagsår når jeg kjøper nye sko, men også når jeg går i gamle inngåtte sko som jeg ikke har brukt på en stund. uansett om de er for små/for store eller akkurat passe, romslige eller tette. Spesielt nå på sommeren. Kjøper meg masse sko og har mange forskjellige, men jeg får likevel alltid gnagsår . spesielt når jeg ikke bruker sokker/strømper i, men også ellers! Utrolig irriterende dette, hva er galt med meg egentlig? Går mye fram og tilbake og i byen på shopping, har ikke bil og sjelden buss, kan tilbringe en hel dag "på føttene" og da er jeg dømt til å få gnagsår. Prøver å passe på føttene mine og smører dem godt inn og tar fotbad og filer og slikt, men huden virker usannsynlig tynn. Aldri hørt om andre som sliter sånn med gnagsår slik som meg..hva kan jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da helt vanlig. Sett på plaster der du vet du får gnagsår og bytt sko ofte.

Skrevet

Kanskje du blir lett svett? I så fall kan du ta talkumpudder på føttene.

Gjest Violsa
Skrevet

har ikke peiling..

men de gnagsårplasterne de selger på apotekene er geniale.!

Skrevet

Jeg vet om ei som får gnagsår bare hun ser på et par sko.

Men har du ikke prøvd Compeed fra apoteket?

Skrevet

Jeg pleier å plastre forebyggende med sportstape eller compeed.

Baby Lemonade
Skrevet

Sist jeg var på apoteket og kjøpte gnagsårplaster fikk jeg tips om et nytt produkt som har kommet. Det er en krem/stick man kan smøre inn de utsatte områdene med før man tar på seg nye sko. Det stod i hylla ved siden av gnagsårplaster, og er sikkert mulig å få tak i på de fleste apotek. Har ikke prøvd det selv, men det er vel verdt et forsøk når du er så plaget.

Gjest bruk gode sko
Skrevet

Hvilke sko bruker du når du går mye?

Hvis du skal pleie føttene nytter det ikke å gå i trange sko og høye hæler.

Gjest sirikat
Skrevet

Sist jeg var på apoteket og kjøpte gnagsårplaster fikk jeg tips om et nytt produkt som har kommet. Det er en krem/stick man kan smøre inn de utsatte områdene med før man tar på seg nye sko. Det stod i hylla ved siden av gnagsårplaster, og er sikkert mulig å få tak i på de fleste apotek. Har ikke prøvd det selv, men det er vel verdt et forsøk når du er så plaget.

Wow, det skal jeg jammen meg kjøpe.

Jeg får gnagsår bare jeg ser på fine (og ofte vonde) sko, men det er verdt det :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sportstape, sportstape, sportstape! Det er et vidundermiddel. Tape føttene med sportstape der du vet du får gnagsår, så slipper du å få vondt. :)

Gjest Luskelita
Skrevet

Dette kunne jeg har skrevet selv altså, har det på nøyaktig samme måte.

Bare for å ha det sagt; den nye stick'en fra Compeed er bare tull, funker absolutt ikke!

Compeed plasterne er ganske gode, men FYYY så dyre når man må bruke hver dag på alle tær + hæler. Jeg bruker istede et tykt lag med silketape på hælene og river passe remser silketape til alle tærne (utenom stortåa der jeg merkelig nok aldri får gnagsår)

Når alle gnagsårene er grodde etter en uke eller to så er gjerne skoa ferdiginngådde :-)

Jeg får også gnagsår av inngådde sko som ikke er brukt på en stund. Nye sko gidder jeg ikke å snakke om engang... (HRMPFFF!!)

Gjest sarahelise
Skrevet

Dette kunne jeg har skrevet selv altså, har det på nøyaktig samme måte.

Bare for å ha det sagt; den nye stick'en fra Compeed er bare tull, funker absolutt ikke!

Compeed plasterne er ganske gode, men FYYY så dyre når man må bruke hver dag på alle tær + hæler. Jeg bruker istede et tykt lag med silketape på hælene og river passe remser silketape til alle tærne (utenom stortåa der jeg merkelig nok aldri får gnagsår)

Når alle gnagsårene er grodde etter en uke eller to så er gjerne skoa ferdiginngådde :-)

Jeg får også gnagsår av inngådde sko som ikke er brukt på en stund. Nye sko gidder jeg ikke å snakke om engang... (HRMPFFF!!)

Man skal jo ikke bytte compeed plasterne hver dag da. De skal sitte til de faller av, og det kan gå opp til en uke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...