Gjest Violsa Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Om sommern når det er varmt sliter jeg altså med at beina hovner opp og sånt.. Noe jeg selv kan gjøre med problemet? 0 Siter
Gjest morentilfire Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er man hovnet opp, som gravide også ofte blir, kan det hjelpe å legge bena litt høyt en stund. 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 sitt med bena opp. kjøp støttestrømper på taxfreen når du skal på flytur... 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er man hovnet opp, som gravide også ofte blir, kan det hjelpe å legge bena litt høyt en stund. shit, du var ett sekund før meg 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er man hovnet opp, som gravide også ofte blir, kan det hjelpe å legge bena litt høyt en stund. ...minutt 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Du får kjøpt støttestrømper på apoteket. I tillegg hjelper det å prøve å redusere saltinntaket litt, men husk at litt salt må man ha når det er veldig varmt! Og selvsagt å ha beina høyt, som flere andre har sagt! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Du får kjøpt støttestrømper på apoteket. I tillegg hjelper det å prøve å redusere saltinntaket litt, men husk at litt salt må man ha når det er veldig varmt! Og selvsagt å ha beina høyt, som flere andre har sagt! vil ikke gå med støttestrømper da.Ser jo dumt ut. Nå går jeg dessuten bare i skjørt og shorts og sandaler og sånn...Er bare problem om sommern. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Prøv yogaøvelsen "Venepumpa". Ligg på ryggen med hendene under rumpa. Løft det ene benet strakt opp og ned mens du strekker og flekser ankelen. På denne måten så aktiverer du muskeler i bena som hjelper blodårene å pumpe blod og væske tilbake opp i kroppen. Hvis du blir hoven fingrene kan du gjøre samme øvelse for armene. Beveg armene strake opp og ned, mens du strekker og flekser håndleddene. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Drikk mer vann og reduser saltinntaket. Og mosjoner mer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er ikke det noe som følger lavt stoffskifte? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Er ikke det noe som følger lavt stoffskifte? tror jeg har normalt stoffskifte.. Og det skjer bare om sommern da.Så har utvilsomt noe med varmen å gjøre. ekkelt da..og ha svære bein når man går i korte skjørt og i sandaler og sånt 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 tror jeg har normalt stoffskifte.. Og det skjer bare om sommern da.Så har utvilsomt noe med varmen å gjøre. ekkelt da..og ha svære bein når man går i korte skjørt og i sandaler og sånt Jeg er også plaget med hovne føtter og ankler om sommeren. Men har blitt litt bedre etterat jeg har fått tyroksin. Men det er som de andre sier, ligge med beina høyt er det eneste som hjelper. Det hender jeg må ligge en hel dag + natta for å få ned hevelsen. Skikkelig kjipt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.