Gå til innhold

Skolebuss i USA

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Stopper skolebussen forran inngangen til absolutt alle elevene? Slik er det jo på alle filmene, men er det sånn i real life?

Av alle ting man spekulerer på...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig at ungene sover med vanlige klær om natta slik som på mange filmer ;o)

Jeg og lurer på mye rart innimellom.

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig at ungene sover med vanlige klær om natta slik som på mange filmer ;o)

Jeg lurer på om det er vanlig at voksne menn sover i pysjbukse og t-skjorte? Det gjør i alle fall Raymond i "Alle elsker Raymond".

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig at voksne menn sover i pysjbukse og t-skjorte? Det gjør i alle fall Raymond i "Alle elsker Raymond".

Hehe, det er mye rart vi ser på filmer som er forskjellig fra her.

Skrevet

Hehe, det er mye rart vi ser på filmer som er forskjellig fra her.

Og så kommer alle rett inn i stua! Hvor mange i Norge har hovedinngangsdøra rett inn i sofaen liksom?

Skrevet

Og så kommer alle rett inn i stua! Hvor mange i Norge har hovedinngangsdøra rett inn i sofaen liksom?

Og har virkelig alle hvert sitt bad? Ett for foreldrene, ett for ungen og ett for gjester?

Angela1365380318
Skrevet

Ja de sover med klær og sko på, opppå dynen på filmer og tvserier!

Skrevet

Og har virkelig alle hvert sitt bad? Ett for foreldrene, ett for ungen og ett for gjester?

Ja til begge..! Var på besøk hos søsteren min som bor i USA for en periode, og de leier hus. JA, man kom rett inn i den ene stua fra inngangsdøra ("Akkurat som på film!" var det første jeg tenkte;). De hadde bare 4 soverom og to bad (+et vanlig toalett), men det vanligste var et bad per soverom fortalte hun (i allefall i de husene hun hadde vært i der borte). Så det stemmer faktisk!

Skrevet

Ja til begge..! Var på besøk hos søsteren min som bor i USA for en periode, og de leier hus. JA, man kom rett inn i den ene stua fra inngangsdøra ("Akkurat som på film!" var det første jeg tenkte;). De hadde bare 4 soverom og to bad (+et vanlig toalett), men det vanligste var et bad per soverom fortalte hun (i allefall i de husene hun hadde vært i der borte). Så det stemmer faktisk!

Helt utrolig. Godt de fleste klarer seg med ett bad og kanskje et ekstra toalett her i landet :o)

Skrevet

Ute på landet gjør de det ja :-)

Og i motsetning til her hjemme skal man gå over veien foran skolebussen.

Skrevet

De fleste jeg har vært hos i USA har en gang akkurat som folk flest her hos oss.

Skrevet

Neida, mange har bare ett bad :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...