Gjest Lysglimt Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Og i det å tro på meg, så legger jeg ikke bare det å tro på mine opplevelser, på mine følelser. I det å tro på, så legger jeg det å være enig med meg. På samme måte som ingen ville betvile meg dersom en bilfører sovnet bak rattet og kolliderte med meg og påførte meg senbelastninger. På samme måte ser jeg frem til den dagen noen tror meg når jeg sier at jeg kolliderte med et helsevesen, som ikke bare sovnet bak ratte, men som fortsatt sover. Jeg tror deg 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Husker ikke alt omkring denne jenta,men hun ble født i India hvor hun var i det andre livet. Hun sa til "foreldrene" at hun vill hjem...sitt virkelige hjem,de fant det. har du noen internett-link som skriver om henne? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Klart jeg tror på deg Det er ingenting å takke for.."tusen takk for at du er deg" sier jeg da... Vi er alle lærere og elever for hverandre Men alle tenker ikke slik da,det er jeg inneforstått med,og aksepterer det. takk!! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 takk!! Selv tusen takk du Har ikke internett link ang den jenta,leste om henne i en eller annen bok... Ha en fin dag 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Selv tusen takk du Har ikke internett link ang den jenta,leste om henne i en eller annen bok... Ha en fin dag Takk, ha en fin dag du også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.