Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lagt om til et veldig sunt kosthold. Kuttet ut all brus og godteri med sunn og næringsrik mat. Det vil si, middag spiser jeg akkurat som vanlig. Ellers veldig sunt.

Men jeg er slapp og dvask i kroppen. Hvordan skal jeg trene for å bli slank, stram og fin? Jeg kjenner motivasjonen bruse, når jeg vet hvor lett det gikk med kostholdsendringen!

O'dolere: Hjelp meg med et godt og billig hjemmetreningsopplegg!

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville gått for Pilates.

Pilates? Hva er det, da?

Tweetybilla
Skrevet

Du kan jo kjøpe en sånn hjemmetreningsvideo!

Skrevet

Pilates? Hva er det, da?

Håper noen andre orker å svare deg, for jeg er trøtt som ei strømpe og på vei til sengs, etter en helg med flytting og styr.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg gjør det samme som deg, og jeg varierer mellom aerobicdvder, pilates, treningsstrikk, gå tur, jogge, stavgang.

http://tinyurl.com/jn56c

Her står det litt om hva pilates er, hvis du lurer på det. Det er en fin treningsform hvis du vil stramme opp kjernemuskulaturen i mage og rygg, og få lange, slanke muskler.

Stikkordet er variasjon, hvis du kjører deg fast i en gate, så blir man drittlei til slutt. Finn noe som du liker, så blir det lettere å fortsette med det.

Lykke til. :)

Skrevet

Pilates? Hva er det, da?

http://www.pilates.no/index2.html ,klikk på "Om Pilates". Jeg kan anbefale boken "Pilates metoden" av Kellina Stewart. Den har et enkelt begynnerprogram, og øvelser som man ikke trenger å være turner for å kunne gjennomføre. Det tar litt tid å komme inn i det, men er veldig morsomt. Jeg skal begynne å trene etter den boken igjen nå, etter noen års opphold, husker ennå at jeg fikk sjokk dagen etter første Pilates-økt, øvelsene gjennomføres rolig og er ikke spesielt tunge, men det kjennes at de virkelig strammer opp.. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

http://www.pilates.no/index2.html ,klikk på "Om Pilates". Jeg kan anbefale boken "Pilates metoden" av Kellina Stewart. Den har et enkelt begynnerprogram, og øvelser som man ikke trenger å være turner for å kunne gjennomføre. Det tar litt tid å komme inn i det, men er veldig morsomt. Jeg skal begynne å trene etter den boken igjen nå, etter noen års opphold, husker ennå at jeg fikk sjokk dagen etter første Pilates-økt, øvelsene gjennomføres rolig og er ikke spesielt tunge, men det kjennes at de virkelig strammer opp.. :o)

Skriver under på det, det kjennes virkelig! :)

Skrevet

Skriver under på det, det kjennes virkelig! :)

Ja, jeg angrer på at jeg sluttet med det(trente en del styrke ellers i tillegg, så det ble litt vanskelig å få til begge deler ofte nok), men nå skal jeg virkelig begynne igjen, er så morsomt når man får det til, og i tillegg kjenner så god treningseffekt :o)

Gjest Violsa
Skrevet

det å gå lange turer. Og at man går fort sånn at pulsen øker og man blir svett og andpusten.. Det tar fort knekken på kiloene , og man får mere energi. Dessuten er det jo sååååå nydelig vær ute nå.

Gjest Mom33
Skrevet

Gåtur i raskt tempo, gjerne endel motbakker, 3 ganger i uka, 60-80 minutter hver gang. Forbrenner kalorier og gir beina muskler.

Enkel styrketrening som sit-ups, push-ups gir muskler til overkroppen.

Styrketrening alene gir muskler uansett, men du blir ikke kvitt fettet. Da må du gjøre noe i såpass høyt tempo over såpass lang tid at det tærer.

Pass på å ikke være for ambisiøs, 3 ganger i uka er flott. Men vær tro mot de 3 gangene! :-)

Skrevet

Håper noen andre orker å svare deg, for jeg er trøtt som ei strømpe og på vei til sengs, etter en helg med flytting og styr.

Det går så bra! Takk og takk!

Uff, flytting er så slitsomt, men deilig når det endelig er unnagjort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...