Gjest nettfrelst 40 åring Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 I dag fikk jeg endelig internett igjen, etter nesten 5 måneder uten!! Tenk, 5 måneder uten jevnlig tilgang til DOL! For ikke å snakke om mail, nettbank, ruteopplysninger og alt annet, som jeg har måttet dra til biblioteket for å få lest. Man blir virkelig handicappet uten internett! Har flyttet nemlig, først midlertidig (så da bestilte jeg ikke internett), deretter permanent, men pga streiken tok det himla lang tid å få installatør til å komme. Åhhh, så lettet jeg er! Nå skal jeg DOLLE igjen, altså, he he! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Grattis med nett igjen!! Jeg selv var uten nett 2 mnd nå nylig, pga flytting og streik! Godt å være tilbake altså, man blir jo helt handicappa uten internett! Hvertfall når man er vant til å ha det tilgjengelig til en hver tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.