Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere da?

Jeg kjeder meg,både BP og NM er nede..

Skulle ha strøket en haug med klær da..

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva er BP og NM?

Jeg spiser brødskive med prim! :)

Skrevet

Hva er BP og NM?

Jeg spiser brødskive med prim! :)

Det er godt det også..

Det er to forum,om barn og div.

Ikke ofte de er nede samtidig,kjedelig.

Godt at dol er her da..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er godt det også..

Det er to forum,om barn og div.

Ikke ofte de er nede samtidig,kjedelig.

Godt at dol er her da..

Ok, jeg har ikke barn, så det var ikke rart at jeg ikke hadde hørt om de forumene. :)

DOL er best! :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg sitter også og kjeeeder meg. Fotball på TV, noe det har vært i HELE dag. Er så drittlei!! Sambo argumenterer med at det ikke er noe annet å se på, noe som igrunn er sant, men hadde det vært opp til meg kunne vi sett på ett eller annet random-drit eller bare skrudd av hele kassa, men nei, TV'en må være på.

Får besøk i morra så jeg burde ha vaska gulvet i dag for å slippe å gjøre det i morra, men DET gjør jeg ikke klokka halv elleve på kvelden altså!

Jeg har glemt å kjøpe is, ellers hadde nok jeg også sittet og gompet is. Har fått sånn sansen for sånne saftpose-is. Forfriskende og godt!! Det må jeg huske å kjøpe i morra!

Skrevet

Jeg sitter også og kjeeeder meg. Fotball på TV, noe det har vært i HELE dag. Er så drittlei!! Sambo argumenterer med at det ikke er noe annet å se på, noe som igrunn er sant, men hadde det vært opp til meg kunne vi sett på ett eller annet random-drit eller bare skrudd av hele kassa, men nei, TV'en må være på.

Får besøk i morra så jeg burde ha vaska gulvet i dag for å slippe å gjøre det i morra, men DET gjør jeg ikke klokka halv elleve på kvelden altså!

Jeg har glemt å kjøpe is, ellers hadde nok jeg også sittet og gompet is. Har fått sånn sansen for sånne saftpose-is. Forfriskende og godt!! Det må jeg huske å kjøpe i morra!

Jeg kan godt vaske gulvet kl 11 eller 12 på kvelden jeg ja...nattmenneske som jeg er..hehe.

All is er god,desverre...

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg kan godt vaske gulvet kl 11 eller 12 på kvelden jeg ja...nattmenneske som jeg er..hehe.

All is er god,desverre...

Jeg lagde meg isvann jeg, ikke heeelt det samme men..

Du kan gjerne komme hit og vaske gulvet mitt i natt?

Skrevet

Jeg lagde meg isvann jeg, ikke heeelt det samme men..

Du kan gjerne komme hit og vaske gulvet mitt i natt?

hehe,greit hvis du kommer i morra og stryker haugen med klær..

Fotball er pyton forresten..enig med deg der. Heldigvis bryr ikke sambo seg noe særlig om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...