Gå til innhold

Billig overnatting i oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Aug.06
Skrevet

Hei !

Vi er en fam. på fem som trenger en rimelig overnatting i oslo. Er det noen som kan anbefale noe for oss ? Hotell er ganske uaktuelt,kommer sent på kvelden og drar tidlig neste morgen.Noen som har kjennskap til Haraldsheimen ?

Videoannonse
Annonse
Gjest amparro..
Skrevet

Cochs pensjonat er billig og bra! (tror det skrives sånn).

Gjest Calóni
Skrevet

P-hotels er jo billig.

http://www.p-hotels.no/

Den linken der måtte jeg trykke på. "P-hotels" ligna veldig på "P-hus", så jeg trodde det var et sted du trygt kunne parkere bilen, og så sove i den :o

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den linken der måtte jeg trykke på. "P-hotels" ligna veldig på "P-hus", så jeg trodde det var et sted du trygt kunne parkere bilen, og så sove i den :o

Hehe, ja, det er litt snodig navn. Jeg har ligget på p-hotel i Trondheim, det var helt greit. Fine rom og bra beliggenhet. De sparer jo penger på at det ikke er frokost og masse personale der.

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe, ja, det er litt snodig navn. Jeg har ligget på p-hotel i Trondheim, det var helt greit. Fine rom og bra beliggenhet. De sparer jo penger på at det ikke er frokost og masse personale der.

"Vårt vertskap er alltid tilstedeværende 24 timer og leverer vår frokost

med dagens avis på døra."

Så frokost er det vel iallfall med?

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Vårt vertskap er alltid tilstedeværende 24 timer og leverer vår frokost

med dagens avis på døra."

Så frokost er det vel iallfall med?

Ja, men ikke sånn frokostbuffet som det er på andre hoteller. Du får baguette, juice og en frukt + avis i en pose på døra, helt greit for meg når jeg har vært på fylla likevel. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, men ikke sånn frokostbuffet som det er på andre hoteller. Du får baguette, juice og en frukt + avis i en pose på døra, helt greit for meg når jeg har vært på fylla likevel. :)

Ah, sånn sett, ja. Frokostbuffe er stort sett oppskrytt likevel. Appetitten er ikke så stor om morgenen at jeg blir direkte fristet av bord som bugner med forskjellig mer eller mindre godt. Baguette, juice og frukt er jo perfekt frokost :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ah, sånn sett, ja. Frokostbuffe er stort sett oppskrytt likevel. Appetitten er ikke så stor om morgenen at jeg blir direkte fristet av bord som bugner med forskjellig mer eller mindre godt. Baguette, juice og frukt er jo perfekt frokost :)

Jepp, det er fullstendig bra nok for meg! :)

Gjest prust
Skrevet

P-hotels er jo billig.

http://www.p-hotels.no/

Jeg lå på p-hotel i Oslo for noen uker siden. Greit nok, men ikke noe særlig koselig. Elendig frokost.

Mye bråk fra trikk og biler utenfor, men sabla sentralt.

Sikkert greit når en kun trenger en seng å sove i og ikke noe mer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg lå på p-hotel i Oslo for noen uker siden. Greit nok, men ikke noe særlig koselig. Elendig frokost.

Mye bråk fra trikk og biler utenfor, men sabla sentralt.

Sikkert greit når en kun trenger en seng å sove i og ikke noe mer.

En seng å sove i er alt jeg trenger når jeg er på ferie iallfall. Reiser ikke på tur for å sitte på hotellrommet likevel. :)

Gjest prust
Skrevet

En seng å sove i er alt jeg trenger når jeg er på ferie iallfall. Reiser ikke på tur for å sitte på hotellrommet likevel. :)

Jeg var der i forbindelse med jobb, og ble skuffet over standarden. Er så utrolig sjelden jeg er på hotel, og da er frokosten vanligvis et høydepunkt. Det var den ikke her...passet best som "dagen-derpå-frokost" :-(

Rommet var innrøykt, selv om jeg fikk ikke-røykerom...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg var der i forbindelse med jobb, og ble skuffet over standarden. Er så utrolig sjelden jeg er på hotel, og da er frokosten vanligvis et høydepunkt. Det var den ikke her...passet best som "dagen-derpå-frokost" :-(

Rommet var innrøykt, selv om jeg fikk ikke-røykerom...

Usj, det hørtes ikke noe koselig ut, da. Har bare vært på det hotellet i Trondheim, og det var helt greit når vi bare skulle være der for å feste likevel. Når man vet hva man går til, så er vel forventningene litt lave også. :)

Gjest prust
Skrevet

Usj, det hørtes ikke noe koselig ut, da. Har bare vært på det hotellet i Trondheim, og det var helt greit når vi bare skulle være der for å feste likevel. Når man vet hva man går til, så er vel forventningene litt lave også. :)

Ja, enig i det. P-hotel må være helt ypperlig for festehotell :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...