Gjest Aug.06 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hei ! Vi er en fam. på fem som trenger en rimelig overnatting i oslo. Er det noen som kan anbefale noe for oss ? Hotell er ganske uaktuelt,kommer sent på kvelden og drar tidlig neste morgen.Noen som har kjennskap til Haraldsheimen ? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 P-hotels er jo billig. http://www.p-hotels.no/ 0 Siter
Gjest amparro.. Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Cochs pensjonat er billig og bra! (tror det skrives sånn). 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 P-hotels er jo billig. http://www.p-hotels.no/ Den linken der måtte jeg trykke på. "P-hotels" ligna veldig på "P-hus", så jeg trodde det var et sted du trygt kunne parkere bilen, og så sove i den 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Den linken der måtte jeg trykke på. "P-hotels" ligna veldig på "P-hus", så jeg trodde det var et sted du trygt kunne parkere bilen, og så sove i den Hehe, ja, det er litt snodig navn. Jeg har ligget på p-hotel i Trondheim, det var helt greit. Fine rom og bra beliggenhet. De sparer jo penger på at det ikke er frokost og masse personale der. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Hehe, ja, det er litt snodig navn. Jeg har ligget på p-hotel i Trondheim, det var helt greit. Fine rom og bra beliggenhet. De sparer jo penger på at det ikke er frokost og masse personale der. "Vårt vertskap er alltid tilstedeværende 24 timer og leverer vår frokost med dagens avis på døra." Så frokost er det vel iallfall med? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 "Vårt vertskap er alltid tilstedeværende 24 timer og leverer vår frokost med dagens avis på døra." Så frokost er det vel iallfall med? Ja, men ikke sånn frokostbuffet som det er på andre hoteller. Du får baguette, juice og en frukt + avis i en pose på døra, helt greit for meg når jeg har vært på fylla likevel. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Ja, men ikke sånn frokostbuffet som det er på andre hoteller. Du får baguette, juice og en frukt + avis i en pose på døra, helt greit for meg når jeg har vært på fylla likevel. Ah, sånn sett, ja. Frokostbuffe er stort sett oppskrytt likevel. Appetitten er ikke så stor om morgenen at jeg blir direkte fristet av bord som bugner med forskjellig mer eller mindre godt. Baguette, juice og frukt er jo perfekt frokost 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Ah, sånn sett, ja. Frokostbuffe er stort sett oppskrytt likevel. Appetitten er ikke så stor om morgenen at jeg blir direkte fristet av bord som bugner med forskjellig mer eller mindre godt. Baguette, juice og frukt er jo perfekt frokost Jepp, det er fullstendig bra nok for meg! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 P-hotels er jo billig. http://www.p-hotels.no/ Jeg lå på p-hotel i Oslo for noen uker siden. Greit nok, men ikke noe særlig koselig. Elendig frokost. Mye bråk fra trikk og biler utenfor, men sabla sentralt. Sikkert greit når en kun trenger en seng å sove i og ikke noe mer. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg lå på p-hotel i Oslo for noen uker siden. Greit nok, men ikke noe særlig koselig. Elendig frokost. Mye bråk fra trikk og biler utenfor, men sabla sentralt. Sikkert greit når en kun trenger en seng å sove i og ikke noe mer. En seng å sove i er alt jeg trenger når jeg er på ferie iallfall. Reiser ikke på tur for å sitte på hotellrommet likevel. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 En seng å sove i er alt jeg trenger når jeg er på ferie iallfall. Reiser ikke på tur for å sitte på hotellrommet likevel. Jeg var der i forbindelse med jobb, og ble skuffet over standarden. Er så utrolig sjelden jeg er på hotel, og da er frokosten vanligvis et høydepunkt. Det var den ikke her...passet best som "dagen-derpå-frokost" :-( Rommet var innrøykt, selv om jeg fikk ikke-røykerom... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg var der i forbindelse med jobb, og ble skuffet over standarden. Er så utrolig sjelden jeg er på hotel, og da er frokosten vanligvis et høydepunkt. Det var den ikke her...passet best som "dagen-derpå-frokost" :-( Rommet var innrøykt, selv om jeg fikk ikke-røykerom... Usj, det hørtes ikke noe koselig ut, da. Har bare vært på det hotellet i Trondheim, og det var helt greit når vi bare skulle være der for å feste likevel. Når man vet hva man går til, så er vel forventningene litt lave også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Usj, det hørtes ikke noe koselig ut, da. Har bare vært på det hotellet i Trondheim, og det var helt greit når vi bare skulle være der for å feste likevel. Når man vet hva man går til, så er vel forventningene litt lave også. Ja, enig i det. P-hotel må være helt ypperlig for festehotell :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.