Gå til innhold

Snus er så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Snus er så jævlig kvalmt! Og nå har sutter'n meg sambo begynt å snuse! "Slapp av jeg er ikke avhengig".. jaaaaadda.. har bare snusa daglig en måneds tid nå. Og ekle sausete snuskladder overalt og *yuk yuk*

Han får skikkelig pepper hver gang jeg finner en klyse som ikke ligger i søpla, og når han ikke vasker fingra sine etter å ha tatt i både fersk og brukt snus, og hvis det er snus på gulvet eller bordet. Det er bare SÅÅ ekkelt!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• ShitDiddelyDo

18

• Lillemus

7

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Æsj! Kjæresten min snuser en sjelden gang når han er på fest, og det ser bare så dumt ut! Fysjameg.

Gjest trultemor26
Skrevet

Æsj! Kjæresten min snuser en sjelden gang når han er på fest, og det ser bare så dumt ut! Fysjameg.

Det at det SER dumt ut er det minste problemet!

Skrevet

hehe huffda:)

finnes det ikke snus i sånne posegreier?? høres unektelig bedre ut:)

Gjest trultemor26
Skrevet

hehe huffda:)

finnes det ikke snus i sånne posegreier?? høres unektelig bedre ut:)

Det er ikke bra nok det skjønner du.. det blir ikke ordentlig eller hva det nå enn er han mener om den saken..

Gjest hvor ekkel er ikke jeg da
Skrevet

Gubben min snuser og.Men jeg synes det er bedre enn at han røyker..Og han hiver klysene i søppla heldigvis.

Snuser selv også jeg en gang iblandt.hehe.Hvis jeg har tatt meg noen øl. Men det er porsjonsnus da.

Synes det er helt greitt med snus jeg...

Skrevet

Det er ikke bra nok det skjønner du.. det blir ikke ordentlig eller hva det nå enn er han mener om den saken..

hmmm hva med og bruke metoden "kan du så kan jeg";) hehe om du klarer det da, tror nok det kanskje hadde gjort susen;)

Jeg har forsøkt en gang for leenge siden, fyttirakkeren som det sved og brant i overleppa!

Gjest trultemor26
Skrevet

hmmm hva med og bruke metoden "kan du så kan jeg";) hehe om du klarer det da, tror nok det kanskje hadde gjort susen;)

Jeg har forsøkt en gang for leenge siden, fyttirakkeren som det sved og brant i overleppa!

Æsj.. tror ikke jeg får til det gitt.. men kanskje jeg kan begynne med noe annet.. som han synes er klinete og ekkelt å finne overalt.. hmm..

Gjest Settlers
Skrevet

"Han får skikkelig pepper hver gang jeg finner en klyse som ikke ligger i søpla, og når han ikke vasker fingra sine etter å ha tatt i både fersk og brukt snus, og hvis det er snus på gulvet eller bordet."

Men fytti katta, du skal da vel ikke finne snus på gulvet og bordet og andre steder? Æsj, for en gris!

Samboeren min snuser, men jeg finner ikke snus strødd rundt omkring i huset. Det skal da bare mangle også.

Gjest trultemor26
Skrevet

"Han får skikkelig pepper hver gang jeg finner en klyse som ikke ligger i søpla, og når han ikke vasker fingra sine etter å ha tatt i både fersk og brukt snus, og hvis det er snus på gulvet eller bordet."

Men fytti katta, du skal da vel ikke finne snus på gulvet og bordet og andre steder? Æsj, for en gris!

Samboeren min snuser, men jeg finner ikke snus strødd rundt omkring i huset. Det skal da bare mangle også.

Det er sånne små smuler på en måte som faller ut når han lager den kula. Drøsser ned på gulv/bord.

Gjest Violsa
Skrevet

er skikkelig ekkelt...

Broren min som forøvrig er en slask har såkalte spytteflasker.. med brunt gøsj spytt....æsj...

hvordan skal det gå når han eller om han får samboer.. må være en skikkelig tante sofie som tar han i ørene

Gjest Settlers
Skrevet

Det er sånne små smuler på en måte som faller ut når han lager den kula. Drøsser ned på gulv/bord.

Aha! Jeg trodde du mente brukte snusklyser, og steilet litt ved tanken :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Aha! Jeg trodde du mente brukte snusklyser, og steilet litt ved tanken :-)

Nei, hehe, SÅ ille er det ikke!!

Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske macho og sexy (på menn som ikke er ekle i utgansgspunktet da). Avogtil lurer jeg litt på min egne, syke preferanser.

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg synes faktisk det er ganske macho og sexy (på menn som ikke er ekle i utgansgspunktet da). Avogtil lurer jeg litt på min egne, syke preferanser.

"Avogtil lurer jeg litt på min egne, syke preferanser."

*ler*

Jeg fikk litt sjokk da jeg så samboeren med snus første gangen (svææær snusleppe), jeg ante ikke at han snuste, før han bare satt der og så rar ut.

Men det er utrolig hvor raskt man venner seg til det, legger ikke mye merke til det lenger nå.

Men jeg kliner ikke med snusleppa altså, der går grensen :->

Skrevet

*ler*

Jeg fikk litt sjokk da jeg så samboeren med snus første gangen (svææær snusleppe), jeg ante ikke at han snuste, før han bare satt der og så rar ut.

Men det er utrolig hvor raskt man venner seg til det, legger ikke mye merke til det lenger nå.

Det er noe av det aller dummeste jeg ser - snusleppe. Det ser så gjennomført idiotisk ut at jeg finner ikke ord. Jeg snuste selv inntil for et halvt år siden, men jeg sørget i det minste for å ikke ha synlig snusleppe.

"............................................"

Skrevet

*ler*

Nei, det gjør ikke jeg heller.

Men når jeg ser en skikkelig het, macho mann med tatoveringer som lener seg tilbake i stolen med en god snusleppe, så hender det jeg bare tenker "dra meg med hjem etter håret og spank meg NÅ"

Gjest Settlers
Skrevet

Det er noe av det aller dummeste jeg ser - snusleppe. Det ser så gjennomført idiotisk ut at jeg finner ikke ord. Jeg snuste selv inntil for et halvt år siden, men jeg sørget i det minste for å ikke ha synlig snusleppe.

"............................................"

Har ikke det med hvor mye snus man bruker da? Jeg har sett menn putte inn mye mindre enn min kjære, slik at det nesten ikke vises eller vises bare litt.

Hvordan gjemme det hvis man bruker en større dose liksom?

Det gjør meg ingenting at han snuser. Ikke at det vises heller. Herregud, kan vel ikke henge meg opp i det :-)

Skrevet

Har ikke det med hvor mye snus man bruker da? Jeg har sett menn putte inn mye mindre enn min kjære, slik at det nesten ikke vises eller vises bare litt.

Hvordan gjemme det hvis man bruker en større dose liksom?

Det gjør meg ingenting at han snuser. Ikke at det vises heller. Herregud, kan vel ikke henge meg opp i det :-)

"Hvordan gjemme det hvis man bruker en større dose liksom?"

Enkelt. Bruk mindre "doser".

"Det gjør meg ingenting at han snuser. Ikke at det vises heller. Herregud, kan vel ikke henge meg opp i det :-)"

Neida. Men det ser både dumt, idiotisk og ekkelt ut. Det er en motbydelig vane, helt på linje med å tygge skrå.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...