Gå til innhold

Snus er så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

"Hvordan gjemme det hvis man bruker en større dose liksom?"

Enkelt. Bruk mindre "doser".

"Det gjør meg ingenting at han snuser. Ikke at det vises heller. Herregud, kan vel ikke henge meg opp i det :-)"

Neida. Men det ser både dumt, idiotisk og ekkelt ut. Det er en motbydelig vane, helt på linje med å tygge skrå.

"..........................................."

"Enkelt. Bruk mindre "doser"."

Det har vel med avhengigheten å gjøre?

"Det er en motbydelig vane, helt på linje med å tygge skrå."

Og røyking. Ikke glem røyking :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• ShitDiddelyDo

18

• Lillemus

7

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Enkelt. Bruk mindre "doser"."

Det har vel med avhengigheten å gjøre?

"Det er en motbydelig vane, helt på linje med å tygge skrå."

Og røyking. Ikke glem røyking :-)

"Det har vel med avhengigheten å gjøre?"

Hvis du er avhengig av så mye snus på en gang at du MÅ ha verandaleppe, så er jo det i seg selv et rimelig kraftig hint om å ta seg selv i nakken, da.

"Og røyking. Ikke glem røyking :-)"

Selvfølgelig. Men bortsett fra lukten, så er røyking mindre disgusting. Det renner ikke brunt slim ut av kjeften på en som røyker, f.eks :-) (Og man får ikke det samme vakre, brune tannkjøttet av røyking heller :-)

"............................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det gjør ikke jeg heller.

Men når jeg ser en skikkelig het, macho mann med tatoveringer som lener seg tilbake i stolen med en god snusleppe, så hender det jeg bare tenker "dra meg med hjem etter håret og spank meg NÅ"

Hihi, DarkPink. Du er kul! :)

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg synes det smaker godt av snus, og jeg tar gjerne en pris når det passer seg.

Brukte snus fast for endel år tilbake, men jeg sluttet heldigvis.

Er veldig glad for at mannen min ikke bruker det, da, for det setter veldig store begrensninger i forhold til kyssing. Og det er jo så deilig!

Skrevet

Hihi, DarkPink. Du er kul! :)

Hehe. Og nå liker jeg deg jævlig godt ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. Og nå liker jeg deg jævlig godt ;)

*sender slengkyss tilbake* :)

Skrevet

*sender slengkyss tilbake* :)

Oh. Hadde du vert mann, så hadde jeg hviska til deg at jeg ikke har brekningsrefleks nå.. =p

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oh. Hadde du vert mann, så hadde jeg hviska til deg at jeg ikke har brekningsrefleks nå.. =p

*ler*

Det er jo jeg som skal si det! Skjønn det nå da, lille venn. ;)

Skrevet

*ler*

Det er jo jeg som skal si det! Skjønn det nå da, lille venn. ;)

Haha. Prøver bare å provosere deg, sånn at vi kan ha sinnasex.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Haha. Prøver bare å provosere deg, sånn at vi kan ha sinnasex.

Grrowl!

*drar DarkPink etter håret*

Kremt, jeg er ikke så veldig mandig, da, håper det er ok. :)

Skrevet

Grrowl!

*drar DarkPink etter håret*

Kremt, jeg er ikke så veldig mandig, da, håper det er ok. :)

Kvinner skal være kvinnelige.. =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kvinner skal være kvinnelige.. =)

Jepp. Jeg er så feminin atte. :)

Men det var du som absolutt skulle ha meg med på sinnasex. :) Får være sint og feminin da...

Skrevet

Jepp. Jeg er så feminin atte. :)

Men det var du som absolutt skulle ha meg med på sinnasex. :) Får være sint og feminin da...

Der har du det, baby. Ala Angelina Jolie.. *drømme*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Der har du det, baby. Ala Angelina Jolie.. *drømme*

Ja, hun er deilig. :)

Men jeg er nok dessverre ingen Angelina. Blond og gråøyd, så vi sier Charlize Theron istedet. ;)

Skrevet

Ja, hun er deilig. :)

Men jeg er nok dessverre ingen Angelina. Blond og gråøyd, så vi sier Charlize Theron istedet. ;)

Bra digg hun også da =) Selv om jeg definitivt har en hots for mørke, tøffe damer.

Jeg har fått høre flere ganger av gutter at jeg minner om Jolie - etter at de har fått meg til sengs! *skryte* =D Lever godt på det. Selv om det er en litt blubbete, småbrysta variant av henne =p

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bra digg hun også da =) Selv om jeg definitivt har en hots for mørke, tøffe damer.

Jeg har fått høre flere ganger av gutter at jeg minner om Jolie - etter at de har fått meg til sengs! *skryte* =D Lever godt på det. Selv om det er en litt blubbete, småbrysta variant av henne =p

Hehe, jaja. Tror ikke en gang Angelina Jolie selv lever opp til imaget av seg selv. Vær fornøyd med de kommentarene du har fått, du! :)

Skrevet

Hehe, jaja. Tror ikke en gang Angelina Jolie selv lever opp til imaget av seg selv. Vær fornøyd med de kommentarene du har fått, du! :)

Hehe, nei godt mulig. Selv synes jeg Tom Cruise er så til de grader oppskrytt. Han nevnes ofte i samme setning som Brad Pitt o.l. Hvem er det som synes den kortvokste freaken der er kjekk da? =s

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, nei godt mulig. Selv synes jeg Tom Cruise er så til de grader oppskrytt. Han nevnes ofte i samme setning som Brad Pitt o.l. Hvem er det som synes den kortvokste freaken der er kjekk da? =s

Usj, har fått helt avsmak for Tom Cruise etter at han begynte med det scientologitullet.

Brad Pitt er også utrolig oppskrytt etter min mening.

Hmmm, hvem er det som er skikkelig nam, da? Johnny Depp er jo til å smelte av... :)

Skrevet

Usj, har fått helt avsmak for Tom Cruise etter at han begynte med det scientologitullet.

Brad Pitt er også utrolig oppskrytt etter min mening.

Hmmm, hvem er det som er skikkelig nam, da? Johnny Depp er jo til å smelte av... :)

Nei, URK! Han er jo liten og tynn jo? =s

Josh Holloway er min drømmemann.. Og unge George Best og unge Bruce Springsteen var temmelig hete. For ikke å snakke om Tommy Lee og Lenny Kravitz!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, URK! Han er jo liten og tynn jo? =s

Josh Holloway er min drømmemann.. Og unge George Best og unge Bruce Springsteen var temmelig hete. For ikke å snakke om Tommy Lee og Lenny Kravitz!

Vi har litt forskjellig smak, da. :)

Blir ikke så lett opphengt i film- og tv-stjerner, men akkurat for tiden er det en irl som jeg synes er så snaxy... hm hm ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...