Gå til innhold

Snus er så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har litt forskjellig smak, da. :)

Blir ikke så lett opphengt i film- og tv-stjerner, men akkurat for tiden er det en irl som jeg synes er så snaxy... hm hm ;)

Det er MANGE flere irl jeg har lyst på enn i stjerneverden, men jeg tenkte jeg måtte nevne noen som du visste hvem var da.. =)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• ShitDiddelyDo

18

• Lillemus

7

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er MANGE flere irl jeg har lyst på enn i stjerneverden, men jeg tenkte jeg måtte nevne noen som du visste hvem var da.. =)

Åja. :)

Bare så synd at både jeg og irl-kjekkasen har kjærester. Men man kan jo få lov til å kikke litt. ;)

Skrevet

Åja. :)

Bare så synd at både jeg og irl-kjekkasen har kjærester. Men man kan jo få lov til å kikke litt. ;)

Bli sulten ute og spise hjemme! =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp, det må være løsningen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg lurer på hva han ville sagt om jeg hadde hvisket ham i øret at jeg ikke har brekningsrefleks. ;)

Skrevet

Jeg lurer på hva han ville sagt om jeg hadde hvisket ham i øret at jeg ikke har brekningsrefleks. ;)

Haha. For å si det sånn, om du akter å holde deg trofast, ikke prøv det =p

Gjest Princess Peach
Skrevet

Haha. For å si det sånn, om du akter å holde deg trofast, ikke prøv det =p

Hihi!

*blunker søtt og uskyldig* ;)

Det må da være lov å prøve seg? ;) Dessuten er han jo opptatt også. :)

Skrevet

Er det det nye sjekketrikset? Jeg er så treg at det ville sikkert tatt flere minutter før jeg skjønte hva fyren snakket om om noen hadde sagt det til meg. :o)

Men den var litt tøff da!

Skrevet

Hehe....skjønner problemet godt, regner med at det har blitt lite kyssing i det siste:-)

I gamle dager var det noen som ble kaldt 111. har du hørt om det før?

Det var gamlekara som hadde ei stripe snus nedover fra hver sin munnvik og ei midt i mellom og ned til haken. Det ser ut som tallet 111. Bare vent til du ser han slik du, hehe.

Skrevet

Bare vent, snart er dette en del av hverdagen.. Mannen min snuser og han har prøvd å slutte uten å lykkes. Ikke mer enn et par år siden han begynte :(

Jeg greide ikke å kysse ham lenger, for det luktet så vondt. Da byttet han snus (neida, han klarte fortsatt ikke å slutte) til en type som ikke lukter så mye. Og han pusser tenna flere ganger om dagen. Så nå er ikke det med kyssinga noe problem lenger da.

Jeg må vel bare leve med dette. *sukk* Det hjelper veldig på at han er en kjernekar på alle andre områder! :o)

Skrevet

Syntes ikke det er det mest delikate som finnes nei.

Mennesker med DEN overleppa ser rimelig teite ut.

Men når det kommer til ånde og det å kysse en som snuser, hvordan er det annerledes i forhold til å kysse en som røyker?

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg liker snus, jeg. En god koppp kaffe og en porsjonssnus kan være skikkelig digg. ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det det nye sjekketrikset? Jeg er så treg at det ville sikkert tatt flere minutter før jeg skjønte hva fyren snakket om om noen hadde sagt det til meg. :o)

Men den var litt tøff da!

Det er jo ikke meningen at fyren skal si det til DEG, da, Lillemus! Da blir det jo ikke noe poeng i det. ;)

Nei, det er jo noe jenter kan imponere mannfolka med... ;)

Skrevet

Det er jo ikke meningen at fyren skal si det til DEG, da, Lillemus! Da blir det jo ikke noe poeng i det. ;)

Ah - nå skjønte jeg omsider hva du mente. *Hehe* Som sagt - jeg er treg!

Men skjønner menn hva man mener om man sier det? Tviler sterkt på at min kjære hadde skjønt noe som helst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forstår ikke helt fyrens problem.

Hvorfor i helvete slenger han fra seg snusen andre steder enn i søpla? Det er da ingen normale mennesker som legger klysa på stuebordet?

Herregud.

Og han slenger den på gulvet også?

Hva slags neandertaler av en mann er det egentlig du bor sammen med?

Skrevet

Forstår ikke helt fyrens problem.

Hvorfor i helvete slenger han fra seg snusen andre steder enn i søpla? Det er da ingen normale mennesker som legger klysa på stuebordet?

Herregud.

Og han slenger den på gulvet også?

Hva slags neandertaler av en mann er det egentlig du bor sammen med?

Det kom frem senere i tråden at det var smuler etter "rulling" av prisen som lå rundt omkring. Ekkelt lell.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kom frem senere i tråden at det var smuler etter "rulling" av prisen som lå rundt omkring. Ekkelt lell.

I hvert fall hvis faenskapet av en mann ikke engang vasker henda etter bakinga.

Nei, denne fyren burde dumpes - eventuelt henvises til grisebingen (hvis de bor på gård).

Skrevet

Uff, stakkar deg!

Og det var slett ikke ironi. Jeg kan ikke fordra snus selv.

Skrevet

Ah - nå skjønte jeg omsider hva du mente. *Hehe* Som sagt - jeg er treg!

Men skjønner menn hva man mener om man sier det? Tviler sterkt på at min kjære hadde skjønt noe som helst.

Da kan du med trygghet la ham gå på est med Princess Peach =)

Skrevet

Nå har jeg spurt min kjære hva han hadde trodd om ei dame kom bort til ham, var tydelig på flørter'n og sa:"Jeg har ikke brekningsrefleks..." og her er svaret:

"Hva i alle dager betyr "brekningsrefleks...", jeg måtte heller ha sett

på ordlista for å skjønne det først! Det står ikke i den heller.. Høres ut som en sau som "breker" kanskje hun er fra vestlandet..?"

*Ler så jeg griner*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...