Gå til innhold

Snus er så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ah - nå skjønte jeg omsider hva du mente. *Hehe* Som sagt - jeg er treg!

Men skjønner menn hva man mener om man sier det? Tviler sterkt på at min kjære hadde skjønt noe som helst.

Det kommer sikkert an på hvor mye koffert han tenker. :)

SDD skjønte det heller ikke før etter en lang forklaring, men mrxx tok den med en gang. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• ShitDiddelyDo

18

• Lillemus

7

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kommer sikkert an på hvor mye koffert han tenker. :)

SDD skjønte det heller ikke før etter en lang forklaring, men mrxx tok den med en gang. ;)

Men nå forstår jeg det. Dog vet jeg ikke om dere skryter på dere. Jeg tror dere gjør det. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå har jeg spurt min kjære hva han hadde trodd om ei dame kom bort til ham, var tydelig på flørter'n og sa:"Jeg har ikke brekningsrefleks..." og her er svaret:

"Hva i alle dager betyr "brekningsrefleks...", jeg måtte heller ha sett

på ordlista for å skjønne det først! Det står ikke i den heller.. Høres ut som en sau som "breker" kanskje hun er fra vestlandet..?"

*Ler så jeg griner*

Hihi! For en nisse, da! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men nå forstår jeg det. Dog vet jeg ikke om dere skryter på dere. Jeg tror dere gjør det. :)

Pøh, jeg skryter ikke på meg noe som helst! Det er fakta helt sant, skal jeg si deg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da kan du med trygghet la ham gå på est med Princess Peach =)

Nåh, tror du jeg sier det til hvem som helst, eller? :) Vet jo ikke om fyren til Lillemus er noe tagbar, da. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pøh, jeg skryter ikke på meg noe som helst! Det er fakta helt sant, skal jeg si deg!

Jeg de fleste uten brekningsreflekser er borti så lite utstyr at det godt gjøres skal å brekke seg. :)

Skrevet

Hihi! For en nisse, da! :)

Synes den var søt jeg. :o) Han er vel ikke så vant til å bli sjekket opp da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes den var søt jeg. :o) Han er vel ikke så vant til å bli sjekket opp da?

Ikke av perverse kvinnfolk, iallfall. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg de fleste uten brekningsreflekser er borti så lite utstyr at det godt gjøres skal å brekke seg. :)

Du? Hehe.

Nei, men jeg tuller ikke, altså. Ikke pga lite utstyr heller. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

I hvert fall hvis faenskapet av en mann ikke engang vasker henda etter bakinga.

Nei, denne fyren burde dumpes - eventuelt henvises til grisebingen (hvis de bor på gård).

Han er litt gris ja, ikke bare på dette området, men jeg prøver å oppdra han så godt jeg kan!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du? Hehe.

Nei, men jeg tuller ikke, altså. Ikke pga lite utstyr heller. :)

Nja. Jeg krever bevis.

Du får si fra når du turnerer disse trakter. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja. Jeg krever bevis.

Du får si fra når du turnerer disse trakter. :)

Tror du det er så enkelt, da? Du får vise deg verdig, så skal jeg vurdere saken. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du det er så enkelt, da? Du får vise deg verdig, så skal jeg vurdere saken. ;)

Men jeg har ikke tenkt på det der med brekningsreflekser tidligere. Har vel strengt tatt ikke erfaring med jenter som får hele greia inn. De har jo mer enn nok med å gape over.

Skrevet

Jeg skryter på meg, jeg har brekningsrefleks. Men dog kan jeg et slags vakuumtriks som gjør at jeg kan ta så godt som hele uansett =p

Hviske sensuelt: Hei, jeg har brekningsrefleks, men jeg kan et vakuumtriks... *blunke forførende*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men jeg har ikke tenkt på det der med brekningsreflekser tidligere. Har vel strengt tatt ikke erfaring med jenter som får hele greia inn. De har jo mer enn nok med å gape over.

Hihi, så amatørmessig. ;)

Kanskje jeg skal endre replikken til "Hei, jeg er stor i kjeften!" :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skryter på meg, jeg har brekningsrefleks. Men dog kan jeg et slags vakuumtriks som gjør at jeg kan ta så godt som hele uansett =p

Hviske sensuelt: Hei, jeg har brekningsrefleks, men jeg kan et vakuumtriks... *blunke forførende*

Vakumtriks, faktisk.

Dere jenter har det ikke enkelt! :)

Men skal jeg være helt ærlig tror jeg aldri jeg har opplevd noen som har fått hele inn og ned, ei heller er det noe jeg har tenkt på.

Jeg har dog sett det på film, og jeg tror jeg synes det ser mer brutalt enn kult ut.

Det er mulig jeg sier noe annet hvis jeg opplever det. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi, så amatørmessig. ;)

Kanskje jeg skal endre replikken til "Hei, jeg er stor i kjeften!" :)

Men hvis du er virkelig stor i kjeften er det jo ikke akkurat noe du trenger å si. Det ser vi. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vakumtriks, faktisk.

Dere jenter har det ikke enkelt! :)

Men skal jeg være helt ærlig tror jeg aldri jeg har opplevd noen som har fått hele inn og ned, ei heller er det noe jeg har tenkt på.

Jeg har dog sett det på film, og jeg tror jeg synes det ser mer brutalt enn kult ut.

Det er mulig jeg sier noe annet hvis jeg opplever det. :)

Kjæresten er iallfall superfornøyd, så jeg tror nok ikke du hadde klaget, akkurat. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men hvis du er virkelig stor i kjeften er det jo ikke akkurat noe du trenger å si. Det ser vi. :)

Haha! Ja, men det er bedre å ha det i kjeften enn å ha det i beina, iallfall i dette tilfellet. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjæresten er iallfall superfornøyd, så jeg tror nok ikke du hadde klaget, akkurat. :)

Kan ikke huske sist jeg klaget over en avsugning, så det har du nok helt rett i. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...