Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ah - nå skjønte jeg omsider hva du mente. *Hehe* Som sagt - jeg er treg! Men skjønner menn hva man mener om man sier det? Tviler sterkt på at min kjære hadde skjønt noe som helst. Det kommer sikkert an på hvor mye koffert han tenker. SDD skjønte det heller ikke før etter en lang forklaring, men mrxx tok den med en gang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det kommer sikkert an på hvor mye koffert han tenker. SDD skjønte det heller ikke før etter en lang forklaring, men mrxx tok den med en gang. Men nå forstår jeg det. Dog vet jeg ikke om dere skryter på dere. Jeg tror dere gjør det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Nå har jeg spurt min kjære hva han hadde trodd om ei dame kom bort til ham, var tydelig på flørter'n og sa:"Jeg har ikke brekningsrefleks..." og her er svaret: "Hva i alle dager betyr "brekningsrefleks...", jeg måtte heller ha sett på ordlista for å skjønne det først! Det står ikke i den heller.. Høres ut som en sau som "breker" kanskje hun er fra vestlandet..?" *Ler så jeg griner* Hihi! For en nisse, da! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Men nå forstår jeg det. Dog vet jeg ikke om dere skryter på dere. Jeg tror dere gjør det. Pøh, jeg skryter ikke på meg noe som helst! Det er fakta helt sant, skal jeg si deg! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Da kan du med trygghet la ham gå på est med Princess Peach =) Nåh, tror du jeg sier det til hvem som helst, eller? Vet jo ikke om fyren til Lillemus er noe tagbar, da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Pøh, jeg skryter ikke på meg noe som helst! Det er fakta helt sant, skal jeg si deg! Jeg de fleste uten brekningsreflekser er borti så lite utstyr at det godt gjøres skal å brekke seg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hihi! For en nisse, da! Synes den var søt jeg. ) Han er vel ikke så vant til å bli sjekket opp da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Synes den var søt jeg. ) Han er vel ikke så vant til å bli sjekket opp da? Ikke av perverse kvinnfolk, iallfall. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg de fleste uten brekningsreflekser er borti så lite utstyr at det godt gjøres skal å brekke seg. Du? Hehe. Nei, men jeg tuller ikke, altså. Ikke pga lite utstyr heller. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 I hvert fall hvis faenskapet av en mann ikke engang vasker henda etter bakinga. Nei, denne fyren burde dumpes - eventuelt henvises til grisebingen (hvis de bor på gård). Han er litt gris ja, ikke bare på dette området, men jeg prøver å oppdra han så godt jeg kan! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du? Hehe. Nei, men jeg tuller ikke, altså. Ikke pga lite utstyr heller. Nja. Jeg krever bevis. Du får si fra når du turnerer disse trakter. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Nja. Jeg krever bevis. Du får si fra når du turnerer disse trakter. Tror du det er så enkelt, da? Du får vise deg verdig, så skal jeg vurdere saken. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Tror du det er så enkelt, da? Du får vise deg verdig, så skal jeg vurdere saken. Men jeg har ikke tenkt på det der med brekningsreflekser tidligere. Har vel strengt tatt ikke erfaring med jenter som får hele greia inn. De har jo mer enn nok med å gape over. 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Men nå forstår jeg det. Dog vet jeg ikke om dere skryter på dere. Jeg tror dere gjør det. Jeg skryter på meg, jeg har brekningsrefleks. Men dog kan jeg et slags vakuumtriks som gjør at jeg kan ta så godt som hele uansett =p Hviske sensuelt: Hei, jeg har brekningsrefleks, men jeg kan et vakuumtriks... *blunke forførende* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Men jeg har ikke tenkt på det der med brekningsreflekser tidligere. Har vel strengt tatt ikke erfaring med jenter som får hele greia inn. De har jo mer enn nok med å gape over. Hihi, så amatørmessig. Kanskje jeg skal endre replikken til "Hei, jeg er stor i kjeften!" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg skryter på meg, jeg har brekningsrefleks. Men dog kan jeg et slags vakuumtriks som gjør at jeg kan ta så godt som hele uansett =p Hviske sensuelt: Hei, jeg har brekningsrefleks, men jeg kan et vakuumtriks... *blunke forførende* Vakumtriks, faktisk. Dere jenter har det ikke enkelt! Men skal jeg være helt ærlig tror jeg aldri jeg har opplevd noen som har fått hele inn og ned, ei heller er det noe jeg har tenkt på. Jeg har dog sett det på film, og jeg tror jeg synes det ser mer brutalt enn kult ut. Det er mulig jeg sier noe annet hvis jeg opplever det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hihi, så amatørmessig. Kanskje jeg skal endre replikken til "Hei, jeg er stor i kjeften!" Men hvis du er virkelig stor i kjeften er det jo ikke akkurat noe du trenger å si. Det ser vi. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vakumtriks, faktisk. Dere jenter har det ikke enkelt! Men skal jeg være helt ærlig tror jeg aldri jeg har opplevd noen som har fått hele inn og ned, ei heller er det noe jeg har tenkt på. Jeg har dog sett det på film, og jeg tror jeg synes det ser mer brutalt enn kult ut. Det er mulig jeg sier noe annet hvis jeg opplever det. Kjæresten er iallfall superfornøyd, så jeg tror nok ikke du hadde klaget, akkurat. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Men hvis du er virkelig stor i kjeften er det jo ikke akkurat noe du trenger å si. Det ser vi. Haha! Ja, men det er bedre å ha det i kjeften enn å ha det i beina, iallfall i dette tilfellet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kjæresten er iallfall superfornøyd, så jeg tror nok ikke du hadde klaget, akkurat. Kan ikke huske sist jeg klaget over en avsugning, så det har du nok helt rett i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.