Gå til innhold

Snus er så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakumtriks, faktisk.

Dere jenter har det ikke enkelt! :)

Men skal jeg være helt ærlig tror jeg aldri jeg har opplevd noen som har fått hele inn og ned, ei heller er det noe jeg har tenkt på.

Jeg har dog sett det på film, og jeg tror jeg synes det ser mer brutalt enn kult ut.

Det er mulig jeg sier noe annet hvis jeg opplever det. :)

Jeg greier det, lover. Men da er det bare for å gjøre det. Hvis jeg skal drive å munnpule HELE så dør jeg. Hvis den er over gjennomsnittet da.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• ShitDiddelyDo

18

• Lillemus

7

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha! Ja, men det er bedre å ha det i kjeften enn å ha det i beina, iallfall i dette tilfellet. ;)

I beina?

Gjest Princess Peach
Skrevet

I beina?

Ja, er det ikke sånn at hvis man ikke har det i kjeften, så har man det i beina, eller omvendt? Det er et ordtak. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg greier det, lover. Men da er det bare for å gjøre det. Hvis jeg skal drive å munnpule HELE så dør jeg. Hvis den er over gjennomsnittet da.

Nettopp. Det er det jeg har sett på film, og jeg kan ikke helt si jeg tenner på at dama må konse for å unngå oppgulp.

Nei, med mindre dama har satt noe fast i halsen ser jeg ingen grunn til å stake.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, er det ikke sånn at hvis man ikke har det i kjeften, så har man det i beina, eller omvendt? Det er et ordtak. :)

Åh, sånn sett.

Jo. Det er mulig. Det er greit å ha det i kjeften. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nettopp. Det er det jeg har sett på film, og jeg kan ikke helt si jeg tenner på at dama må konse for å unngå oppgulp.

Nei, med mindre dama har satt noe fast i halsen ser jeg ingen grunn til å stake.

Derfor er det en fordel å mangle brekningsrefleks. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, sånn sett.

Jo. Det er mulig. Det er greit å ha det i kjeften. :)

Jepp! Nå skal jeg bruke beina litt, må trene også. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp! Nå skal jeg bruke beina litt, må trene også. :)

Kanskje jeg skal følge ditt eksempel. Men det begynner å regne hvert øyeblikk. I dag føles det som en god nok grunn til å skusle unna treninga.

Skrevet

Haha. Du er i så fall den første mannen jeg har hørt om som ikke tenner på det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha. Du er i så fall den første mannen jeg har hørt om som ikke tenner på det.

Vel, kanskje jeg blir positivt overrasket en gang. Langt inn er gøy, men hele inn? Det forstår jeg knapt hvordan går an. :)

Skrevet

Nåh, tror du jeg sier det til hvem som helst, eller? :) Vet jo ikke om fyren til Lillemus er noe tagbar, da. ;)

Nå har jeg spurt noen til, den første brukte en stund på å ta poenget ja, de andre to har jeg ikke fått svar fra ennå. :o)

Skrevet

Vel, kanskje jeg blir positivt overrasket en gang. Langt inn er gøy, men hele inn? Det forstår jeg knapt hvordan går an. :)

Vakuum eller ingen brekningsrefleks! =p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vakuum eller ingen brekningsrefleks! =p

Vakuum høres i hvert fall bedre ut skriftlig.

Brekning gir meg assosiasjoner til sauer.

Skrevet

Nåh, tror du jeg sier det til hvem som helst, eller? :) Vet jo ikke om fyren til Lillemus er noe tagbar, da. ;)

"Vet jo ikke om fyren til Lillemus er noe tagbar, da. ;)"

Han er så tagbar atte! ;o) Men jeg låner'n ikke bort! Bare min!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vakuum høres i hvert fall bedre ut skriftlig.

Brekning gir meg assosiasjoner til sauer.

Hvis man ikke har den refleksen, så lager man jo ikke slike gulpelyder, det er jo det som er hele poenget. :)

Skrevet

Å fytti rakkern! Det er faktisk noe av det verste jeg vet! Jeg gikk i klassen til en som spyttet snus over alt. Særlig i blomsterpottene (!). Han påsto at plantene hadde godt av det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje jeg skal følge ditt eksempel. Men det begynner å regne hvert øyeblikk. I dag føles det som en god nok grunn til å skusle unna treninga.

Ingen unnskyldning! Jeg trener innendørs. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Vet jo ikke om fyren til Lillemus er noe tagbar, da. ;)"

Han er så tagbar atte! ;o) Men jeg låner'n ikke bort! Bare min!

Nåååh! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå har jeg spurt noen til, den første brukte en stund på å ta poenget ja, de andre to har jeg ikke fått svar fra ennå. :o)

Hihi, så prektige venner du har da. Tror alle kompisene til kjæresten min hadde tatt den med en gang. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis man ikke har den refleksen, så lager man jo ikke slike gulpelyder, det er jo det som er hele poenget. :)

Vel, samma faen. Så lenge jeg blir sugd skikkelig er jeg stort sett fornøyd. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...