Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vel, samma faen. Så lenge jeg blir sugd skikkelig er jeg stort sett fornøyd. Ja, det tror jeg alle mannfolk er. 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Vakuum høres i hvert fall bedre ut skriftlig. Brekning gir meg assosiasjoner til sauer. Haha. Det uttales BREKKning da, ikke breekning =p Du vet vel at det heter å brekke seg når man nesten må spy? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Å fytti rakkern! Det er faktisk noe av det verste jeg vet! Jeg gikk i klassen til en som spyttet snus over alt. Særlig i blomsterpottene (!). Han påsto at plantene hadde godt av det. Som gjødsling? Hehe Æsj! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Haha. Det uttales BREKKning da, ikke breekning =p Du vet vel at det heter å brekke seg når man nesten må spy? Joda. Jeg kan norsk. Men skriftlig minner det meg om sauer, og jeg har ikke hørt noen av dere uttale dere om brekningsreflelser ennå - kunt sett dere skryte det av dere her inne. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Joda. Jeg kan norsk. Men skriftlig minner det meg om sauer, og jeg har ikke hørt noen av dere uttale dere om brekningsreflelser ennå - kunt sett dere skryte det av dere her inne. Hvordan skal vi uttale oss om det på andre måter enn å skrive om det her inne da? Sende inn videobevis? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvordan skal vi uttale oss om det på andre måter enn å skrive om det her inne da? Sende inn videobevis? Ja. Videobevis er greit. Vis meg hva dere kan gjøre med en agurk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ja. Videobevis er greit. Vis meg hva dere kan gjøre med en agurk. Hvorfor ikke si squash med en gang? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.