Gå til innhold

Snus er så kvalmt!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel, samma faen. Så lenge jeg blir sugd skikkelig er jeg stort sett fornøyd. :)

Ja, det tror jeg alle mannfolk er. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• ShitDiddelyDo

18

• Lillemus

7

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vakuum høres i hvert fall bedre ut skriftlig.

Brekning gir meg assosiasjoner til sauer.

Haha. Det uttales BREKKning da, ikke breekning =p Du vet vel at det heter å brekke seg når man nesten må spy?

Gjest trultemor26
Skrevet

Å fytti rakkern! Det er faktisk noe av det verste jeg vet! Jeg gikk i klassen til en som spyttet snus over alt. Særlig i blomsterpottene (!). Han påsto at plantene hadde godt av det.

Som gjødsling? Hehe Æsj!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha. Det uttales BREKKning da, ikke breekning =p Du vet vel at det heter å brekke seg når man nesten må spy?

Joda. Jeg kan norsk.

Men skriftlig minner det meg om sauer, og jeg har ikke hørt noen av dere uttale dere om brekningsreflelser ennå - kunt sett dere skryte det av dere her inne. :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Joda. Jeg kan norsk.

Men skriftlig minner det meg om sauer, og jeg har ikke hørt noen av dere uttale dere om brekningsreflelser ennå - kunt sett dere skryte det av dere her inne. :P

Hvordan skal vi uttale oss om det på andre måter enn å skrive om det her inne da? :) Sende inn videobevis? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan skal vi uttale oss om det på andre måter enn å skrive om det her inne da? :) Sende inn videobevis? ;)

Ja. Videobevis er greit.

Vis meg hva dere kan gjøre med en agurk. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja. Videobevis er greit.

Vis meg hva dere kan gjøre med en agurk. :)

Hvorfor ikke si squash med en gang? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...