Gå til innhold

Slitt innvendige avløpsrør

Anbefalte innlegg

uptowngirl1365380300
Skrevet

Huset som jeg har nevnt i tråden under har "antatt generelt høy slitasje innvendige avløpsrør". Hvor mye vil dette koste å gjøre noe med tro? Det er vel da naturlig og best at man gjør det samtidig som man pusser opp badet? Utvendig røropplegg er nytt i 1999.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nytt opplegg for rør anbefales nok. Da får du fagfolk til å gjøre det, og dere slipper å dekke kostnadene ved evt lekkasje. Det er kostbart og mye arbeid å få vekk fliser og alt annet. Så skal jo alt legges på nytt etterpå.

uptowngirl1365380300
Skrevet

Nytt opplegg for rør anbefales nok. Da får du fagfolk til å gjøre det, og dere slipper å dekke kostnadene ved evt lekkasje. Det er kostbart og mye arbeid å få vekk fliser og alt annet. Så skal jo alt legges på nytt etterpå.

Noe peil på hva dette vil koste?

Skrevet

Noe peil på hva dette vil koste?

Nå var jeg så heldig å finne regningen. Mannen min la alle rørene selv, men rørleggeren koblet dem sammen og godkjente jobben. Pris: 1662,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...