uptowngirl1365380300 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Huset som jeg har nevnt i tråden under har "antatt generelt høy slitasje innvendige avløpsrør". Hvor mye vil dette koste å gjøre noe med tro? Det er vel da naturlig og best at man gjør det samtidig som man pusser opp badet? Utvendig røropplegg er nytt i 1999. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Nytt opplegg for rør anbefales nok. Da får du fagfolk til å gjøre det, og dere slipper å dekke kostnadene ved evt lekkasje. Det er kostbart og mye arbeid å få vekk fliser og alt annet. Så skal jo alt legges på nytt etterpå. 0 Siter
uptowngirl1365380300 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Nytt opplegg for rør anbefales nok. Da får du fagfolk til å gjøre det, og dere slipper å dekke kostnadene ved evt lekkasje. Det er kostbart og mye arbeid å få vekk fliser og alt annet. Så skal jo alt legges på nytt etterpå. Noe peil på hva dette vil koste? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Noe peil på hva dette vil koste? Nå var jeg så heldig å finne regningen. Mannen min la alle rørene selv, men rørleggeren koblet dem sammen og godkjente jobben. Pris: 1662,-. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.