Gå til innhold

Reeggae musikk

Anbefalte innlegg

matildes mor
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med å finne skikkelig reeggae musikk med litt fart og rytme i? Slik som du føler at du virkelig får lyst til å bruke kroppen? Jeg tenker på musikk til et treningsopplegg.

Jeg har søkt litt rundt omkring men finner så å si ingenting.Kanskje jeg søker feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bob Marley _er_ reggae, enkelt og greit. Hold deg uansett langt unna kjente pop-reggaeband/artister (UB40 f.eks).

"..........................................."

matildes mor
Skrevet

Bob Marley _er_ reggae, enkelt og greit. Hold deg uansett langt unna kjente pop-reggaeband/artister (UB40 f.eks).

"..........................................."

Har hørt litt på Marley men synes det svinger litt for lite av den.Går liksom litt for seint.

Kanskje jeg må høre igjenom på nytt.

Skrevet

Har hørt litt på Marley men synes det svinger litt for lite av den.Går liksom litt for seint.

Kanskje jeg må høre igjenom på nytt.

Hvis du hører på bob marley, så har du i bunn og grunn essensen av streit reggae. Det gjelder rytme, takt og hastighet. Reggae er ikke raskere enn dette.

Reggae er vel heller egentlig ikke det jeg først ville forbundet med treningsmusikk.

"............................................."

matildes mor
Skrevet

Hvis du hører på bob marley, så har du i bunn og grunn essensen av streit reggae. Det gjelder rytme, takt og hastighet. Reggae er ikke raskere enn dette.

Reggae er vel heller egentlig ikke det jeg først ville forbundet med treningsmusikk.

"............................................."

Jeg skal trene på bosu og den engelske kurs instruktøren fra England kom med sine rastafletter og drivende god reeggae musikk ,som faktisk var litt trøkk i også. Men jeg fikk jo aldri spurdt hva det var.

Men ellers så har jeg aldri trent med reeggae-så du er vel inne på noe der ja ;-)

Skrevet

Men tullemor, reggea skal man røyke og sole seg til, ikke trene!

Gjest treningsinstruktør
Skrevet

Jeg skal trene på bosu og den engelske kurs instruktøren fra England kom med sine rastafletter og drivende god reeggae musikk ,som faktisk var litt trøkk i også. Men jeg fikk jo aldri spurdt hva det var.

Men ellers så har jeg aldri trent med reeggae-så du er vel inne på noe der ja ;-)

Hvis du vil ha noe eksotisk musikk å trene til, prøv ut cajun og zydeco. Det er i alle fall mye bra tempo på musikken. Annet du kan sjekke ut er afrikansk musikk.

matildes mor
Skrevet

Hvis du vil ha noe eksotisk musikk å trene til, prøv ut cajun og zydeco. Det er i alle fall mye bra tempo på musikken. Annet du kan sjekke ut er afrikansk musikk.

Bukker og takker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...