Gå til innhold

Hva gleder mannen din?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Inspirert av innlegget på sexforum, har jeg lyst til å spørre dere. Hva gleder mannen/kona/samboeren din?

At jeg vasker gulv, tørker støv, klipper plen, maler hus,tar meg av ungene blir aldri komentert i positive ordlag. Ihvertfall ikke til meg.Jeg får bare høre at jeg er hyperaktiv på en litt negativ måte.

Bare når han skal skryte av meg til sine kamerater, får jeg høre at han egentlig ikke synes jeg er så værst alikevel. Jeg har nemlig overhørt han, og da blir jeg overasket.

Men hvis jeg serverer han en kopp te eller baker en kake(Noe som er svært skjelden skal jeg innrømme)blir han som nyforelsket.

Her om dagen hadde vi bryluppsdag og jeg kjøpte en saftig jordbærkake til han. Akkurat slik jeg vet han liker den.

Mannen ble rett og slett kåt av det. Av kake altså og sa at han ble helt nyforelsket av det.

Er det mulig tenker jeg?

Er menn virkelig så enkle eller er det bare min mann?

Hva er det som gleder meg mest da?

Jo det er å få litt hjelp i huset det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lillemus

7

• alwaysme

5

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannen min er flink til å kommentere når det dufter nyvasket i huset, når jeg har sminket og pyntet meg. Han blir ekstra glad om jeg har på meg en topp der kløften synes. En kake blir han veldig glad for, så teorien om at menn er enkle er ikke så dum ;)

Det er veldig sjeldent jeg går med topper der kløften synes, så det er kanskje årsaken til at han holder på å krype ut av sitt gode skinn..

I grunnen føler jeg meg både sett og hørt av mannen min, så kommer ikke på noe jeg savner.

Han kommer av og til hjem med blomster, akkurat så sjeldent/ofte at jeg blir veldig glad. Når han kjøper en stor firkløver blir jeg også glad. Og når han lager lammegryten sin..

Skrevet

Slutt og vask huset og bak kaker i steden ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min er flink til å kommentere når det dufter nyvasket i huset, når jeg har sminket og pyntet meg. Han blir ekstra glad om jeg har på meg en topp der kløften synes. En kake blir han veldig glad for, så teorien om at menn er enkle er ikke så dum ;)

Det er veldig sjeldent jeg går med topper der kløften synes, så det er kanskje årsaken til at han holder på å krype ut av sitt gode skinn..

I grunnen føler jeg meg både sett og hørt av mannen min, så kommer ikke på noe jeg savner.

Han kommer av og til hjem med blomster, akkurat så sjeldent/ofte at jeg blir veldig glad. Når han kjøper en stor firkløver blir jeg også glad. Og når han lager lammegryten sin..

Jeg må bare kommentere det du skrev om kløften. Det er skjelden jeg viser kløften for jeg har ikke så mye og vise frem egentlig;)

Men i dag tok jeg på meg en bluse som var litt utringet, og så hadde jeg på meg en svært hjelpsom Bh som ga meg en liten kløft.Og ja du har rett;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Slutt og vask huset og bak kaker i steden ;o)

Ja, men om jeg hadde bakt kaker støtt og stadig, spørs det om noen av oss hadde blitt kåte sånn på sikt he he.

Skrevet

Jeg tør nesten ikke svare, men han er veldig lett å glede, han blir glad for det meste. :o) Veldig lett å gi gaver til med andre ord.

Men nå kom jeg på noe negativt (!) - han er stort sett "blind" og er dårlig på å gi komplementer. Skikkelig elendig.

Skrevet

Han blir glad for enkle ting. Når jeg serverer noe godt og når jeg stryker ham på ryggen. Han blir også veldig glad når han får se fotball-VM en hel dag. Sånn som i går.. hihi;-)

Skrevet

For han holder det bare at jeg er det :)

Det er så koselig å lese om dere to Flisa! Dere må da ha det aldeles fantastisk flott sammen?! :o)

Skrevet

Det er så koselig å lese om dere to Flisa! Dere må da ha det aldeles fantastisk flott sammen?! :o)

Klart vi har! :) men når vi snekrer og sånn sammen - holder vi på å drepe hverandre :)

Skrevet

Klart vi har! :) men når vi snekrer og sånn sammen - holder vi på å drepe hverandre :)

*Ler så jeg rister* Det vi er mest uenige om for tiden er om det er pent med malt panel eller ikke. Jeg synes det er såååå pent, men han tviholder på ubehandlet panel - panel - panel....! Kan jeg ikke bare få male litt da?! Bare liiiitt?

mariaflyfly
Skrevet

*Ler så jeg rister* Det vi er mest uenige om for tiden er om det er pent med malt panel eller ikke. Jeg synes det er såååå pent, men han tviholder på ubehandlet panel - panel - panel....! Kan jeg ikke bare få male litt da?! Bare liiiitt?

Malt panel er veldig fint! Ubehandla panel er fryktelig umoderne! Og stygt... ;)

Skrevet

Enig med deg i at malt panel er fint. Ubehandlet panel er hytteaktig og kjedelig.

Skrevet

SÅ enig med deg!

fuji1365380447
Skrevet

Mannen min blir som en unge på bursdagen sin og julaften (sic!).

Han elsker å snoke runt å finne ut hva han skal få i gave, og han blir utrolig fornærmet dersom jeg ikke tar dette på alvor og gjemmer presangene godt nok...

Gjest Mom33
Skrevet

Det er jo noe som heter at veien til mannens hjerte går gjennom magen - og jeg tror ikke det er bare et morsomt "ordtak".

Jeg får heller ikke spontane kommentarer i forhold til daglig husarbeid og slikt, men baker jeg noe blir det både gode ord, klemming og sannsynligvis sex. Helt utrolig.

Forøvrig: Jeg tror det er mange menn som ikke har skjønt at det ligger mye god sex i et nyvasket gulv...

Gjest prust
Skrevet

Mannen min hadde mast i lange tider om at jeg skulle rengjøre bilen min innvendig. Jeg synes det er et ork å gjøre, så jeg utsatte og utsatte....

En kveld han skulle ut et ærend sa jeg til ham at jeg skulle ha en overraskelse klar til ham når han kom tilbake.

Og jeg satte i gang med rengjøring av bilen! Var ikke helt ferdig da han kom tilbake, men han ble skikkelig glad og hjalp meg med resten. Etterpå hjalp jeg ham med å rengjøre arbeidsbilen hans :-) Og han var i perlehumør i lange tider etterpå!

Ellers liker han når jeg kler meg fint, har pyntet meg, gjerne med litt tettsittende tøy :-)

Gjest togli
Skrevet

Mannen min er en skikkelig kosefyr, så for han er det nok at jeg holder rundt han og nusser litt på han ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Malt panel er veldig fint! Ubehandla panel er fryktelig umoderne! Og stygt... ;)

Det kommer litt an på :)

Jeg har det i taket, fordi det fortsatt er lyst - og det står i fin kontrast til det mørke gulvet og nesten hvite veggene.

Men når det blir mørkere skal jeg lasere det hvitt - så det fortsatt er lyst :)

Men ikke helt malt, det blir det aldri!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...