Gå til innhold

Hva gleder mannen din?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tør nesten ikke svare, men han er veldig lett å glede, han blir glad for det meste. :o) Veldig lett å gi gaver til med andre ord.

Men nå kom jeg på noe negativt (!) - han er stort sett "blind" og er dårlig på å gi komplementer. Skikkelig elendig.

Hvorfor skulle du ikke tørre å svare? Det er da bare hyggelig at du er fornøyd. Det er slik det skal være det;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lillemus

7

• alwaysme

5

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han blir glad for enkle ting. Når jeg serverer noe godt og når jeg stryker ham på ryggen. Han blir også veldig glad når han får se fotball-VM en hel dag. Sånn som i går.. hihi;-)

Mannen min elsker å ligge med hodet i fanget mitt, mens jeg plukker ut grå hår.

Bare at det er ikke så lett som det var før;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg henger meg litt opp i at du skriver:

"Er menn virkelig så enkle eller er det bare min mann?"

Jeg leste et innlegg på sol-debatt en gang:

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000009&conference=221&posting=20500000001339137

Noe å tenke over kanskje?:o)

Jeg visste nok at jeg ville få reaksjoner på denne;)

Men det er selvfølgelig riktig at menn ikke er mer enkle. Vi er vel enkle på forskjelige områder, tenker jeg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

For han holder det bare at jeg er det :)

Jeg vet ikke helt hva du mente her. Hva er det du er?

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke tørre å svare? Det er da bare hyggelig at du er fornøyd. Det er slik det skal være det;)

Jeg får jo stadig pepper fordi jeg skriver om ham her inne, men i denne tråden var det jo høyst relevant da! :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min blir som en unge på bursdagen sin og julaften (sic!).

Han elsker å snoke runt å finne ut hva han skal få i gave, og han blir utrolig fornærmet dersom jeg ikke tar dette på alvor og gjemmer presangene godt nok...

He he, så koselig. Da er det gøy å handle til han, tenker jeg.

Skrevet

Malt panel er veldig fint! Ubehandla panel er fryktelig umoderne! Og stygt... ;)

Han snakker om å smøre på ett eller annet som bleker det, det begynner å gulne nemlig. Men jeg vil male - male - male!!!! Men ettersom det er hans hus og jeg ikke eier så mye som ei flis der og ikke bor der heller så har jeg ikke noe jeg skulle sagt. :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min er en skikkelig kosefyr, så for han er det nok at jeg holder rundt han og nusser litt på han ;-)

Det er i grunnen mannen min også.

Gjest sarahelise
Skrevet

Mannen min hadde mast i lange tider om at jeg skulle rengjøre bilen min innvendig. Jeg synes det er et ork å gjøre, så jeg utsatte og utsatte....

En kveld han skulle ut et ærend sa jeg til ham at jeg skulle ha en overraskelse klar til ham når han kom tilbake.

Og jeg satte i gang med rengjøring av bilen! Var ikke helt ferdig da han kom tilbake, men han ble skikkelig glad og hjalp meg med resten. Etterpå hjalp jeg ham med å rengjøre arbeidsbilen hans :-) Og han var i perlehumør i lange tider etterpå!

Ellers liker han når jeg kler meg fint, har pyntet meg, gjerne med litt tettsittende tøy :-)

Vasker ikke mannen din bilden din for deg?? *lang i maska*

Skrevet

Han snakker om å smøre på ett eller annet som bleker det, det begynner å gulne nemlig. Men jeg vil male - male - male!!!! Men ettersom det er hans hus og jeg ikke eier så mye som ei flis der og ikke bor der heller så har jeg ikke noe jeg skulle sagt. :o)

Hvis du maler, kan du aldri angre. Det er moderne idag, tre er tidløst.

Med blekebeis kan han få det ganske lyst. Det har jeg i de fleste takene mine, og på alle panelene.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg får jo stadig pepper fordi jeg skriver om ham her inne, men i denne tråden var det jo høyst relevant da! :o)

Får ikke pepper fra meg ihvertfall;)

Du høres jo litt "nyfrelst" ut på sexfronten (kremt), men det er da bare koselig. Det får meg til å tenke på at du sikkert ikke hadde det så bra sexliv med den forrige, og derfor synes jeg det er veldig hyggelig at du nå har funnet drømmemannen, og ser hvor bra sex kan være;)

Gjest prust
Skrevet

Vasker ikke mannen din bilden din for deg?? *lang i maska*

Han vasker den utvendig, men innvendig synes han at jeg kan holde renholdet.

Vi har to biler, og han rengjør sin bil utvendig og innvendig når det trengs.

Skrevet

Med blekebeis kan han få det ganske lyst. Det har jeg i de fleste takene mine, og på alle panelene.

Enig! :-)

Har man først malt panelet har man komemt til point of no return! ;-)

Dessuten er det ganske mange år siden malte panel begynte å komm, så det har sikkert nådd "toppen" i popularitet allerede.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min hadde mast i lange tider om at jeg skulle rengjøre bilen min innvendig. Jeg synes det er et ork å gjøre, så jeg utsatte og utsatte....

En kveld han skulle ut et ærend sa jeg til ham at jeg skulle ha en overraskelse klar til ham når han kom tilbake.

Og jeg satte i gang med rengjøring av bilen! Var ikke helt ferdig da han kom tilbake, men han ble skikkelig glad og hjalp meg med resten. Etterpå hjalp jeg ham med å rengjøre arbeidsbilen hans :-) Og han var i perlehumør i lange tider etterpå!

Ellers liker han når jeg kler meg fint, har pyntet meg, gjerne med litt tettsittende tøy :-)

Jøss, jeg tror ikke mannen min hadde lagt merke til det en gang.

Jeg har skjemt han bort på den fronten.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du mente her. Hva er det du er?

Holder at jeg er DER, -skulle det stå :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Holder at jeg er DER, -skulle det stå :-)

Heldiggrisen!

Gjest sarahelise
Skrevet

Han vasker den utvendig, men innvendig synes han at jeg kan holde renholdet.

Vi har to biler, og han rengjør sin bil utvendig og innvendig når det trengs.

Vi har tre biler og han vasker naturligvis alle tre utenpå og inni. Det er jo mannfolk jobb;) Han vasker mye heller der enn noe inne i huset så.

Ikke greier jeg se hvordan det at DU vsaker inne i DIN bil skulle glede mannen din heller. Små gleder da...

Skrevet

Hele huset på 300m2 er panel jo! Da skulle det ikke spille noen rolle om jeg fikk male bare bittelitt...

Skrevet

Heldiggrisen!

datra mi på 14, fra forrige ekteskap sa i går:

"Jeg skal ALDRI gifte meg -for det ender alltid i skilsmisser........eller forresten, - jeg skal gifte meg for 2.gang med én gang - for det blir perffekt!"

hihi

Skrevet

Hele huset på 300m2 er panel jo! Da skulle det ikke spille noen rolle om jeg fikk male bare bittelitt...

Hvis hele huset har panel er jo det en gjennomført stil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...