Gå til innhold

Hva gleder mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis hele huset har panel er jo det en gjennomført stil.

Nei, det har ingen gjennomført stil. :o) Men jeg koser meg der lell jeg altså.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lillemus

7

• alwaysme

5

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vasker ikke mannen din bilden din for deg?? *lang i maska*

Eh.. gubber som vakser biler??

Og skifter dekk??

Er ikke det en del av hjemmearenaen?? OG dermed en ting man må regne med å gjøre selv, på linje med klesvask, husvask, male hus, klippe plen osv??

Undrende..

Tro om jeg skulle se meg om etter en mann som jobbet 9-16...

Når jeg ser uflidde hus, plener og biler tenker jeg ; sitter den kjærringa kun på rævva. Gidder ho ingenting!

Gjest sarahelise
Skrevet

Eh.. gubber som vakser biler??

Og skifter dekk??

Er ikke det en del av hjemmearenaen?? OG dermed en ting man må regne med å gjøre selv, på linje med klesvask, husvask, male hus, klippe plen osv??

Undrende..

Tro om jeg skulle se meg om etter en mann som jobbet 9-16...

Når jeg ser uflidde hus, plener og biler tenker jeg ; sitter den kjærringa kun på rævva. Gidder ho ingenting!

gjøre selv? snodig formulering... man gjør jo ting begge to, og menn generelt vil vel heller vaske en bil enn gulvet vil jeg tro. Og det bytter der gjør jeg gladelig...

Kaller du det å hjlepe til når mannen din støvsuger og eller?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

datra mi på 14, fra forrige ekteskap sa i går:

"Jeg skal ALDRI gifte meg -for det ender alltid i skilsmisser........eller forresten, - jeg skal gifte meg for 2.gang med én gang - for det blir perffekt!"

hihi

He he, jeg har ikke tenkt å teste ut et neste ekteskap for å finne ut om det blir perfekt.

Noen ganger er det perfekt her og andre ganger ikke fullt så perfekt. Vi er ganske hyperaktive på hvert vårt område og oppskriften for oss fremover må bli å forsøke og ikke overaktivisere livene våre. Det tror jeg blir en utfordring;)

Men i går var han søt da. Vi skal nemlig 14 dager til Frankrike snart og han sa. Jeg skal gi deg den beste ferien du har hatt på lenge. Jeg skal behandle deg som en dronning og jeg skal ta meg av alt med minstemor.

Ha ha ha, den tror jeg ikke noe på, men det var nå en hyggelig tanke.

Skrevet

Det er jo noe som heter at veien til mannens hjerte går gjennom magen - og jeg tror ikke det er bare et morsomt "ordtak".

Jeg får heller ikke spontane kommentarer i forhold til daglig husarbeid og slikt, men baker jeg noe blir det både gode ord, klemming og sannsynligvis sex. Helt utrolig.

Forøvrig: Jeg tror det er mange menn som ikke har skjønt at det ligger mye god sex i et nyvasket gulv...

*gapskratter* Det har du rett i:-)

Gjest Mom33
Skrevet

*gapskratter* Det har du rett i:-)

;-)

Jeg sa det der til en kamerat av meg, han gjør nada og nix innomhus, selv om han er flink ute, da.

Han nektet å tro meg, men har tydeligvis gjort et forsøk - for i helga kom han og hvisket meg i øret at jeg hadde rett i det med gulvvask! He-he.

Og riktig så blide var de begge to!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er jo noe som heter at veien til mannens hjerte går gjennom magen - og jeg tror ikke det er bare et morsomt "ordtak".

Jeg får heller ikke spontane kommentarer i forhold til daglig husarbeid og slikt, men baker jeg noe blir det både gode ord, klemming og sannsynligvis sex. Helt utrolig.

Forøvrig: Jeg tror det er mange menn som ikke har skjønt at det ligger mye god sex i et nyvasket gulv...

"Jeg får heller ikke spontane kommentarer i forhold til daglig husarbeid og slikt, men baker jeg noe blir det både gode ord, klemming og sannsynligvis sex. Helt utrolig"

Akkurat som i heimen vår det ja. Pussig det der at kaker øker sexlysten.

Han har foresten funnet ut vin gjør underverker for hans kone. Nesten så jeg føler et drikkepress he he.

Gjest Mom33
Skrevet

"Jeg får heller ikke spontane kommentarer i forhold til daglig husarbeid og slikt, men baker jeg noe blir det både gode ord, klemming og sannsynligvis sex. Helt utrolig"

Akkurat som i heimen vår det ja. Pussig det der at kaker øker sexlysten.

Han har foresten funnet ut vin gjør underverker for hans kone. Nesten så jeg føler et drikkepress he he.

He-he-he, pass dere så det ikke blir Slankefarmen for han og levertransplantasjon for deg...

;-)

Gjest BattleClown
Skrevet

Jeg henger meg litt opp i at du skriver:

"Er menn virkelig så enkle eller er det bare min mann?"

Jeg leste et innlegg på sol-debatt en gang:

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000009&conference=221&posting=20500000001339137

Noe å tenke over kanskje?:o)

Forfriskende at du også reagerte litt.

Jeg tror dette er et tema vi menn unngår å diskutere, ikke fordi vi er enige, men fordi det ikke fører noen steder. I beste fall kan vi få en "neiiida, alle menn er ikke enkle, bare noen...du er ikke enkel".

Mager trøst med andre ord :)

Skrevet

gjøre selv? snodig formulering... man gjør jo ting begge to, og menn generelt vil vel heller vaske en bil enn gulvet vil jeg tro. Og det bytter der gjør jeg gladelig...

Kaller du det å hjlepe til når mannen din støvsuger og eller?

Ja, det han gjør på hjemmefronten blir som en positiv overraskelse!!

Men han er sågar borte hele dagen, er bare innom og sluker frokost og middag. Og når han endelig er ferdig med dagen sin så er det kvelds og ungelegging.

Å få han til å gjøre husarbeid etter en så lang dag synes jeg blir slemt!

Han tar seg en økt med motorsaga når han har tid, så vi får ved til vinters!

Men jeg må si at jeg blir noe sjalu i støytene når far i familien kommer hjem halv fem og alle nyter en lang middag med kaffe til, og så koser seg inne med spill eller leker med ungene eller sågar går en tur, altså GJØR NOE SAMMEN SOM EN FAMILIE. Er så kjedelig å aldri dele disse små stundene med noen..

Men nå ser jeg frem til ferie borte fra mas og plikter der ungene står i fokus og vi skal leke oss og kose oss med dem. Og ha lange måltider med masse gos mat, uten at noen må ile på jobb!

Skrevet

God mat og sex er visst høydare!

Mannfolk er enkle sånn sett!

Skrevet

He he, jeg har ikke tenkt å teste ut et neste ekteskap for å finne ut om det blir perfekt.

Noen ganger er det perfekt her og andre ganger ikke fullt så perfekt. Vi er ganske hyperaktive på hvert vårt område og oppskriften for oss fremover må bli å forsøke og ikke overaktivisere livene våre. Det tror jeg blir en utfordring;)

Men i går var han søt da. Vi skal nemlig 14 dager til Frankrike snart og han sa. Jeg skal gi deg den beste ferien du har hatt på lenge. Jeg skal behandle deg som en dronning og jeg skal ta meg av alt med minstemor.

Ha ha ha, den tror jeg ikke noe på, men det var nå en hyggelig tanke.

Det var nydelig sagt! :) Vi skal til frankrike OM 14 dager vi :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det var nydelig sagt! :) Vi skal til frankrike OM 14 dager vi :)

Skal dere? Flyet vårt går 9.juli.

Skrevet

Skal dere? Flyet vårt går 9.juli.

Vi kjører selv- først til nederland og ankommer Claude Monets hage 6.juli -og så overtar vi "huset vårt" den 8.juli -skal ikke hjem igjen før den 24.

*GLEDER SEG*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi kjører selv- først til nederland og ankommer Claude Monets hage 6.juli -og så overtar vi "huset vårt" den 8.juli -skal ikke hjem igjen før den 24.

*GLEDER SEG*

Det skjønner jeg godt. Gleder meg jeg også. Vi skal reise sammen med broren og svigerinnnen min.Han har fått leid et hus gjennom hans kolega.

Vi hadde tenkt å kjøre vi også, men fremdeles er det slik at ungene lager litt for mye krig i baksetet, så det får vente noen år.

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Gleder meg jeg også. Vi skal reise sammen med broren og svigerinnnen min.Han har fått leid et hus gjennom hans kolega.

Vi hadde tenkt å kjøre vi også, men fremdeles er det slik at ungene lager litt for mye krig i baksetet, så det får vente noen år.

Vi tar Color Fantasy til Kiel, det er over 70 mil spart :) -og så har ungene hver sin DVD-spiller - ikke skjønner jeg at de orker å se de samme filmene om og om igjen - men det gjør de altså - og så deler vi jo turen nedover på mange dager emd hoteller og andre opplevelser, :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi tar Color Fantasy til Kiel, det er over 70 mil spart :) -og så har ungene hver sin DVD-spiller - ikke skjønner jeg at de orker å se de samme filmene om og om igjen - men det gjør de altså - og så deler vi jo turen nedover på mange dager emd hoteller og andre opplevelser, :)

Vi skal leie bil i Frankrike og har tenkt å kjøre over til Italia noen dager.

Skrevet

Han blir glad for alt det du nevner (men vi har ikke barn da). Spesielt hvis jeg kjøper noe ekstravagant når jeg handler, blir han glad.

Gjest girasol
Skrevet

Sex og kake er nok det som gleder min mann mest ;-)

Og at jeg tar på meg et skjørt, og eventuellt også at jeg hører på ham med interesse når han forteller om jobben sin eller andre ting han liker.

At jeg steller og stuller i huset er jeg svært usikker på om han legger merke til til daglig...

Er det ikke rart? Nettopp det at han hjelper meg er det jeg liker ekstra godt ved ham! Det kan jeg "tenne" på, for å si det sånn ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...