Gå til innhold

Hva gleder mannen din?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Ja, det han gjør på hjemmefronten blir som en positiv overraskelse!!

Men han er sågar borte hele dagen, er bare innom og sluker frokost og middag. Og når han endelig er ferdig med dagen sin så er det kvelds og ungelegging.

Å få han til å gjøre husarbeid etter en så lang dag synes jeg blir slemt!

Han tar seg en økt med motorsaga når han har tid, så vi får ved til vinters!

Men jeg må si at jeg blir noe sjalu i støytene når far i familien kommer hjem halv fem og alle nyter en lang middag med kaffe til, og så koser seg inne med spill eller leker med ungene eller sågar går en tur, altså GJØR NOE SAMMEN SOM EN FAMILIE. Er så kjedelig å aldri dele disse små stundene med noen..

Men nå ser jeg frem til ferie borte fra mas og plikter der ungene står i fokus og vi skal leke oss og kose oss med dem. Og ha lange måltider med masse gos mat, uten at noen må ile på jobb!

"Men han er sågar borte hele dagen, er bare innom og sluker frokost og middag. Og når han endelig er ferdig med dagen sin så er det kvelds og ungelegging."

Det er jeg og av og til! Likevel forventes det at jeg gjør husarbeidet... Jeg er jo kvinne vet du...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Lillemus

7

• alwaysme

5

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest fridalida
Skrevet

Eh.. gubber som vakser biler??

Og skifter dekk??

Er ikke det en del av hjemmearenaen?? OG dermed en ting man må regne med å gjøre selv, på linje med klesvask, husvask, male hus, klippe plen osv??

Undrende..

Tro om jeg skulle se meg om etter en mann som jobbet 9-16...

Når jeg ser uflidde hus, plener og biler tenker jeg ; sitter den kjærringa kun på rævva. Gidder ho ingenting!

Kødder du, eller er du seriøs?

Vi deler 50-50 av husarbeid, inkl bil, hage og oppussing.

Ingen av oss er late og "sitter på ræva", men hagen vår ser ikke ut for det :)

Vi jobber ute begge to, da - litt mer enn 100% på hver av oss, men jeg litt mer enn han.

Skrevet

"Men han er sågar borte hele dagen, er bare innom og sluker frokost og middag. Og når han endelig er ferdig med dagen sin så er det kvelds og ungelegging."

Det er jeg og av og til! Likevel forventes det at jeg gjør husarbeidet... Jeg er jo kvinne vet du...

Jeg er jo mest hjemme!!! Skal jeg sitte hjemme og forvente at han skal jobbe ute først og så hjemme når jeg er mest hjemme ???

DET blir fin fordeling!

Skrevet

Kødder du, eller er du seriøs?

Vi deler 50-50 av husarbeid, inkl bil, hage og oppussing.

Ingen av oss er late og "sitter på ræva", men hagen vår ser ikke ut for det :)

Vi jobber ute begge to, da - litt mer enn 100% på hver av oss, men jeg litt mer enn han.

Jeg er mest hjemme, han er jo bare innom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...