Gjest midia Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Her har måsene skreket i hele natt. Flere steder i nabolaget har de reir på hustakene. Eldre damer mater krekene så vi får måse besøk fra april hvert jævlig år! Er det ingen lov mot sånne husdyr? Er det noe sted man kan klage på dette? Har ikke sovet 1 minutt i natt verken jeg eller mannen. Skal prøve å være blid på jobb i dag selv om det holder hardt. argh. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg føler med deg midia og skjønner akkurat hvordan du har det. Det ser ut for at skadedyrkontrollen kan ta seg av slike problemer: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/09/468524.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 I borettslaget vårt er det ikke lov å mate fuglene, kanskje like greit. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg føler med deg midia og skjønner akkurat hvordan du har det. Det ser ut for at skadedyrkontrollen kan ta seg av slike problemer: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/09/468524.html Selvfølgelig må dyrealliansen skape seg og gjøre det sånn at det ikke skal gjøres noe med plagen. I natt var det ekstremt liv på dem, mulig at noen prøvde å fjerne dem, selv om jeg ikke tror det før jeg ser det. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 I borettslaget vårt er det ikke lov å mate fuglene, kanskje like greit. Vi bor ikke i borettslag vi bor i boligfelt å der er det ingen så mange regler, folk gjør som de vil -bra det da men at de vil ha måse besøk begriper jeg ikke. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Selvfølgelig må dyrealliansen skape seg og gjøre det sånn at det ikke skal gjøres noe med plagen. I natt var det ekstremt liv på dem, mulig at noen prøvde å fjerne dem, selv om jeg ikke tror det før jeg ser det. Det var nok ikke noen som prøvde å fjerne dem nei, dessverre. De er sånn, skriker noe inn i hæl..., mulig de hadde inntrenger på besøk, katt eller kanskje en annen fugl? Ørepropper er tingen, hadde blitt lite søvn uten. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Vi bor ikke i borettslag vi bor i boligfelt å der er det ingen så mange regler, folk gjør som de vil -bra det da men at de vil ha måse besøk begriper jeg ikke. Har hørt flere eldre folk si at de ikke plages av måkeskrik, enkelte synes til og med at det er koselig?! Forstå det den som kan... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Har hørt flere eldre folk si at de ikke plages av måkeskrik, enkelte synes til og med at det er koselig?! Forstå det den som kan... Ja noe må det være når de gir dem mat og duller med dem. Kjøpe bur sånn at nabo'n kan få en liksom undulat i gave fra oss 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.