Gjest gjeesp! Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 For en gangs skyld har jeg fri på en mandag. Skulle sove leeenge og hvertfall ikke sto opp før 12. Men neida. I dag skulle vegvesenet borre opp asfalt. Og ikke bare hvilken som helst asfalt, men den LIKE UTENFOR SOVEROMMET MITT!! Ikke nok med det så er hele vinduskarmen svart av asfaltstøv. Sto og vurderte om jeg skulle ta livet av fyren mens jeg spiste froskost. Og nå, ja nå når jeg først er oppe, trøtt og sur - ja, da har han dratt, ja. Vedder på de gjorde det med vilje... 0 Siter
karimarie1365380919 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Akkurat det samme skjedde med meg i dag. Det er et vesen på veien, men det er ikke Vegvesenet. Det er en eller annen entreprenør som blir betalt av Vegvesenet (eller av kommunen) for å gjøre det. Før gjorde Vegvesenet det selv. Men så bestemte borgerlig regjering at anleggsdriften skulle privatiseres. Det hendte nok at Vegvesenet asfalterte og bråkte grytidlig på morgenen i høytrafikkerte områder den gang de drev eget anlegg. Så de kunne nok irritert deg den gangen. Men i dag må du kjefte på entreprenøren og ikke Vegvesenet. 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg ergrer meg mest over alt vegvesene IKKE får gjort, dessuten måtte jeg opp tidlig i dag, så ingen sympati fra meg ;o) 0 Siter
EllaJo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Her i min by driver de på nattestid med slik.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.