flisa Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 ....ja - som dere skjønner er jeg den mest populære mora i mils omkrets i dag. Vi satte den på lading - og den startet igjen -og bildet var greit nok - men i dag så er visst bildet helt ødelagt - de klarte ikke å lese meldingen som kom inn. Blir dyrt for meg dette..... Det var en sånn: http://www.mobilesolved.com/images/samsung/z500.jpg 0 Siter
Gjest riitva Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Få dattera til å vaske sine egne klær. 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du skulle nå iallefall ALDRI ha satt den på lading eller slått den på. Hadde du latt den ligge å tørke i deler, så hadde det vært håp :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Du skulle nå iallefall ALDRI ha satt den på lading eller slått den på. Hadde du latt den ligge å tørke i deler, så hadde det vært håp :-) Den var HELT tørr Hadde jo tromlet den...jeg åpnet den helt og den var også tørr inni. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Få dattera til å vaske sine egne klær. 9 år? nei - trokke det. 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Den var HELT tørr Hadde jo tromlet den...jeg åpnet den helt og den var også tørr inni. Hehe, du tromlet den også ja :-) Men uansett, så burde den ha fått hvile i ett par dager :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Hehe, du tromlet den også ja :-) Men uansett, så burde den ha fått hvile i ett par dager :-) fanken... 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 fanken... Elektronikk er VELDIG følsomt for enhver fukt veit du :-) Jeg kondolerer :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det samme har jeg gjort med min niårings mobil... Heldigvis kunne jeg skylde på at det var hun som hadde glemt å ta mobilen ut av bukselomma før hun la buksa til vask ;-) Vi fikk tatt fra hverandre alle deler til mobilen med det samme og la den til tørk i to uker før vi turde å sette den sammen igen, men til ingen nytte :-( 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du må komme ungen i forkjøpet. Si du er dritt lei av å vaske klær, nå få det jammen meg være nok. Kom med en lang tirade. Så forteller du om den fordømte mobilen som kanskje har ødelagt vaskemaskinen og tørketrommelen ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Det samme har jeg gjort med min niårings mobil... Heldigvis kunne jeg skylde på at det var hun som hadde glemt å ta mobilen ut av bukselomma før hun la buksa til vask ;-) Vi fikk tatt fra hverandre alle deler til mobilen med det samme og la den til tørk i to uker før vi turde å sette den sammen igen, men til ingen nytte :-( Ja - jeg sjekker alltid lommene - men glemte den lomma hun hadde nede på leggen (helvetes drittbukse) 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Du må komme ungen i forkjøpet. Si du er dritt lei av å vaske klær, nå få det jammen meg være nok. Kom med en lang tirade. Så forteller du om den fordømte mobilen som kanskje har ødelagt vaskemaskinen og tørketrommelen ;-) Nei - gudameg - det er ikke hennes skyld 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ja - jeg sjekker alltid lommene - men glemte den lomma hun hadde nede på leggen (helvetes drittbukse) Men du må la henne få ansvar for å sjekke lommene selv før hun legger klærne til vask. Da slipper du å få skylda neste gang ;-) Her legger ungene selv klærne i riktig kurv (sortert etter fargetype, grader på vask). Enkelt og greit for madammen! 0 Siter
laban Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det er antakelig ikke noen trøst, men i forrige uke testet jeg hva som skjer med vaskemaskintrommelen når man utsetter den for en bunke Pokemon-kort. Søstera til kortenes eier ble ikke spesielt henrykt over å få sommertoppene sine dekorert med "Pokemon-glins"... 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Men du må la henne få ansvar for å sjekke lommene selv før hun legger klærne til vask. Da slipper du å få skylda neste gang ;-) Her legger ungene selv klærne i riktig kurv (sortert etter fargetype, grader på vask). Enkelt og greit for madammen! Hun hadde ikke lagt buksa i kurven - hun hadde lagt den på en stol for å ha den på siden - hun svinset rundt i skjørt i varmen - det var min overivrige husmorånd som lette etter alt "mørkeblått" på min vandring rundt i huset - - så det er KUN min skyld. 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Det er antakelig ikke noen trøst, men i forrige uke testet jeg hva som skjer med vaskemaskintrommelen når man utsetter den for en bunke Pokemon-kort. Søstera til kortenes eier ble ikke spesielt henrykt over å få sommertoppene sine dekorert med "Pokemon-glins"... HIHI - en blokk med gule Post-it lapper er også verdt en studie! 0 Siter
tonie Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du er nok ikke populær i dag, nei. Uff, det er surt når sånt skjer. Jeg vasket en 500-lapp her forleden. Bare fillene igjen av den, men jeg får skylde meg selv siden jeg ikke sjekket lommene godt nok:-/ 0 Siter
Gjest sarahelise Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Dere ventet til den var helt tørr?? 0 Siter
Gjest riitva Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 9 år? nei - trokke det. 9 år, og mobil? 0 Siter
flisa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Dere ventet til den var helt tørr?? Den virket veldig tørr etter 1,5 time i tørketrommel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.