Gå til innhold

Jeg vaska mobilen til datra på 60 grader - og tromlet den attpåtil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 år, og mobil?

Ja, hun fikk mobil da hun begynte på skolen, so?

Videoannonse
Annonse
Gjest sarahelise
Skrevet

Den virket veldig tørr etter 1,5 time i tørketrommel...

Den var neppe tørr inni, man må ta av deksler og batteri og tørke den skikkelig, da klarer de seg etter det meste. Er det litt fuktighet inne i den og den skrus på kortsluttes det med en gang og da er det bye bye.

Skrevet

Føler med deg ja. For jeg har gjort den samme tabben TO ganger! Ja, det er sant. Første gangen kostet det meg 1000 kr å kjøpe en ny, men nå sist fikk hun en gammel vi hadde i skuffa. Var kamera på den så da var det greitt..Hun er bare 9 år da, så hun er ikke så kravstor(ennda)

Gjett om jeg nå sjekker lommene!

Skrevet

Ja - jeg sjekker alltid lommene - men glemte den lomma hun hadde nede på leggen (helvetes drittbukse)

Hehe. Var akkurat samme med meg nå sist.

Skrevet

Ja, hun fikk mobil da hun begynte på skolen, so?

Ja, det gjorde min datter og! Og da hadde så og si hele klassen mobil! Tenk det du.

Jeg synes det er veldig kjekkt, for da kan hun ringe å gi besked om hvis hun f.eks blir med noen hjem etter skolen, eller jeg kan ringe å høre hvor hun er.Eller jeg ringer henne på den den uka hun er hos faren sin.

Skrevet

Ja, det gjorde min datter og! Og da hadde så og si hele klassen mobil! Tenk det du.

Jeg synes det er veldig kjekkt, for da kan hun ringe å gi besked om hvis hun f.eks blir med noen hjem etter skolen, eller jeg kan ringe å høre hvor hun er.Eller jeg ringer henne på den den uka hun er hos faren sin.

nettopp :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Ansvar for å tømme lommene har eieren av plagget!

Når jeg har vasket penger/ kort/ andre ting, så får de ta skylda sjøl :-)

Tar som oftest en sjekk da iom at hvis noe ligger i lomma så kan jo det gå utover maskinen også....

Skrevet

Ansvar for å tømme lommene har eieren av plagget!

Når jeg har vasket penger/ kort/ andre ting, så får de ta skylda sjøl :-)

Tar som oftest en sjekk da iom at hvis noe ligger i lomma så kan jo det gå utover maskinen også....

men hun hadde ikke lagt den til vask, stakkars :)

Gjest togli
Skrevet

Hun hadde ikke lagt buksa i kurven - hun hadde lagt den på en stol for å ha den på siden - hun svinset rundt i skjørt i varmen - det var min overivrige husmorånd som lette etter alt "mørkeblått" på min vandring rundt i huset - - så det er KUN min skyld.

Ja, da er det ingen form for formildende omstendigheter, så du må nok kjennes skyldig!

Lykke til ;-)

Skrevet

He he, en kompis av meg la fra seg mobilen på taket av bilen, og så glemte han den og kjørte avgårde. Det gikk ikke så bra med den telefonen heller, gitt :-)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Vet du hva jeg gorde da?

Mista mobilen i kaffekoppen..åpnet den og tørket den med hårføner,og lot den ligge åpen en stund..

Er like fin den nå :)

Skrevet

Mobilen min lå igjen på sengekanten en dag.Jeg var på jobb da mobilen til gubben ringer.Han ser det er meg og svarer og det eneste han hører er voldsom bjeffing :o)

Da hadde bikkja fått tak i telefonen og ringte gubben.Og han reiste selvfølgelig rett hjem,så bikkja ble jo glad og fornøyd :o)

Telefonen derimot,ble aldri helt den samme igjen.Full av hull etter shæfertenner.

Ikke alle bikkjer som har egen mobil :oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...