Gjest kan noen hjelpe meg Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Synes jeg gjør alt riktig. Kobler tvantennen fra videomaskinen til veggen, kobling mellom video og tv, pluss kontakt i veggen fra videomaskinen. Den har alltid virket. Noen som vet hva som er galt? 0 Siter
mrxx Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har du søkt etter videon på tv'en da? Hvis ikke det er gjort så kan du ikke se video på tv. Motsatt må du også gjøre hvis du skal ta opp i fra tv'en, da må vidoen ha søkt og funnet tv'en. Ble dette forståelig tro? 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det en ny spiller? Eller en ny TV? Du må uansett hjelpe TV'n å finne signalet som videospilleren sender ut. For en ny videospiller, kan det være en annen frekvens enn den gamle. Har du scartkontakt? Den kan være plundrete å sette riktig på plass, og da får man ikke noe signal. 0 Siter
tjohei Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har du søkt etter videon på tv'en da? Hvis ikke det er gjort så kan du ikke se video på tv. Motsatt må du også gjøre hvis du skal ta opp i fra tv'en, da må vidoen ha søkt og funnet tv'en. Ble dette forståelig tro? Jeg tastet inn kanal 36 og ellers så har jeg trykket meg fram. Kanskje jeg burde søke automatisk? 0 Siter
tjohei Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det en ny spiller? Eller en ny TV? Du må uansett hjelpe TV'n å finne signalet som videospilleren sender ut. For en ny videospiller, kan det være en annen frekvens enn den gamle. Har du scartkontakt? Den kan være plundrete å sette riktig på plass, og da får man ikke noe signal. Jeg har bare kontakt fra tv til video og fra video til tvuttak, pluss kontakt til veggen. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg tastet inn kanal 36 og ellers så har jeg trykket meg fram. Kanskje jeg burde søke automatisk? Det er ikke nok å taste kanal 36 hvis den kanalen ikke er innstilt på videomaskinen din, så ta et søk du. 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har bare kontakt fra tv til video og fra video til tvuttak, pluss kontakt til veggen. Sett på en film og kjør automatisk søk på TV'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.