Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• mariaflyfly

8

• Lillemus

7

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Huff nei - da høres det ut som en jobb.

Det er da jammen meg en jobb å ha unger ;o)

Jeg synes deltidsmamma hørtes helt greit ut. Alenemamma er utdatert uansett. Ingen som bruker det ordet lenger. Jeg har aldri sagt jeg er alenemamma, derimot har jeg sagt at jeg er alene med ungene, dvs at faren ikke er noe særlig involvert.

Og det sier jeg enda selv om faren skal ha minstemann hele sommerferien :o)

Gjest gomle

Tja, dette er et spørsmål jeg aldri har tenkt på. Så lenge du har barna alene, så er du jo alenemamma, så jeg ville vel mene at det ble riktig. Selv om du altså ikke har barna hele tiden, så er du jo alltid alene når du har dem. Og hvor skal grensen gå for at man skal kalle seg alenemamma? Dersom far har barna annen hver helg og en dag i uken? Hva hvis han har dem annen hver helg og to dager i uken? Er man ikke alenemamma da? Ikke så lett det der :-)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...