Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du sier noe.

Om 10 år ler jeg sikkert av meg selv i dag ... :)

Eller det kan gå andre veien! ;-)

Slik som Baz Luhrman så eminent sier det:

Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they've faded. But trust me, in 20 years, you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You are not as fat as you imagine.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• flisa

8

• Lillemus

7

• Speak

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvinnsikten er det altså ikke noe å si på! ;-)

Men ansiktshår og ansiktshår kan være så mangt!!

Eksempel på FOR LITE (dvs burde tatt av alt!)

http://martinsquest.com/large_files/facial_hair.jpg

Eksempel på ALTFOR MYE:

http://www.five.tv/media/image/11791379.jpg

Et eksempel på at ALT KLER DEN SMUKKE - mye penere uten skjegg, men temmelig barsk også MED skjegg:

http://www.geocities.com/Hollywood/Academy/9559/MMcYBK.GIF

HAHAHA!

Skrevet

Isj.

Ikke rart jeg ikke liker skjegg. Det minner om kjønnshår.

Det er godt selvinnsikten min er langt bedre i dag enn for 10 år siden. :)

Han ene - med lua i IDOL så ut som han hadde kjønnshår - det var dritstygt. Var det Ørjan han het tro?

*leter*

jo det var det:

http://www.vg.no/bilder/edrum/1144419898007_800.jpg

Skrevet

Jeg er ikke noe skjegg-tilhenger, men de få gangene mannen min har latt det gro mer nn 2 dager, slik at det begynner å bli "årntli" skjegg, så synes jg at det er litt ekstra barskt! ;-) Veldig maskulint og spsielt.

Men jeg hadde ikke ønsket at skjegg skulle bli en permanent greie på han - han er mye penere uten, og nybarbert kar er veldig veldig flott! ;-)

Men altså: Når det bare skjer en sjelden gang er det litt spennende også! ;-)

ja, det er RÅHETA det :)

Skrevet

Jeg pleier å erte eksen min, han begynner å bli både skjeggete og grå, "Hva sier XXX til dette da?" og rusker ham i skjegget. Da rødmer han og svarer:"Det er hun som liker det sånn..." ;o)

Min nåværende er nok mer som SDD i hårveksten så han får ikke anlegge bart eller skjegg.

TAR du på eksen din`? - ville jeg aldri gjort! hehe

Jeg ga han en klem nå da datteren vår ble konfirmert - merket han nesten rygget litt. LOL

Skrevet

Han ene - med lua i IDOL så ut som han hadde kjønnshår - det var dritstygt. Var det Ørjan han het tro?

*leter*

jo det var det:

http://www.vg.no/bilder/edrum/1144419898007_800.jpg

Enig!! det var ikke pent!!!

Han har jo nydelige trekk, og uten dette pubis-håret ville han tatt seg mye mye bedre ut.

men kanskje han er i en alder hvor det føles litt "voksent" å demonstrere overfor jevnaldrende at "se hva jeg klarer å gro i fjeset mitt"? ;-)

Skrevet

Enig!! det var ikke pent!!!

Han har jo nydelige trekk, og uten dette pubis-håret ville han tatt seg mye mye bedre ut.

men kanskje han er i en alder hvor det føles litt "voksent" å demonstrere overfor jevnaldrende at "se hva jeg klarer å gro i fjeset mitt"? ;-)

Det er RÅEKKELT - jeg hadde ikke orket å ha han ved middagsbordet engang jeg, Skal det være skjegg, så skal det være skikkelig!

Sånn:http://www.habanaelegante.com/Fall98/hemingway3.jpg

matildes mor
Skrevet

Akkurat det du referer til der har jeg bare et ord å si om: ÆSJ!!!!!

Gjest Persille
Skrevet

Ja, du sier noe.

Om 10 år ler jeg sikkert av meg selv i dag ... :)

Det gjør vi alle - hva skulle vi ellers ledd av om ikke hverandre :)

Skrevet

TAR du på eksen din`? - ville jeg aldri gjort! hehe

Jeg ga han en klem nå da datteren vår ble konfirmert - merket han nesten rygget litt. LOL

Jeg lugga'n i skjegget en gang jeg satt på til foreldremøte. :o)

Skrevet

Med min hårfobi kan jeg ikke si jeg klager, nei. :)

For noen år siden (ok, en del år siden ...) hendte det likevel jeg dro til med ufine hårvekster i trynet. På bankkortet mitt har jeg f.eks. fippskjegg. Fy faen jeg ser ikke ut i måneskinn på det bildet - og helt sikkert ikke på en del andre bilder på den tida.

Men det var vel den gang man gjerne ville se litt eldre ut enn det man var, og smaken på den tida hang virkelig ikke på greip. :)

Og nå er du voksen med selvtillit så du slipper slikt tull:-)

Helt greit med typer uten mye hårvekst. (Men ikke fløtepuser)

Skrevet

Jeg lugga'n i skjegget en gang jeg satt på til foreldremøte. :o)

HYYYYYYYYL :-)

Gjest togli
Skrevet

Æsj, jeg liker det ikke!

Mulig jeg er heldig som har en mann som aldri vil kunne klare å få skikkelig skjegg? Til det har han altfor få hår i ansiktet *hehe*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det skal du bare være glad for, ingen jenter jeg vet om liker å kysse skjeggete menn f.eks.

Og så slipper du å stresse med barbering hele tiden - bare litt innimellom :)

Noen jenter liker å kysse sjeggete menn, om det er de riktige mennene :-)

Tredagers'en til Jørn Hoel skulle jeg fint klart å smaske på!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den silkestripa liker jeg ikke. Men det aller værste jeg ser er de som har bart der barten fortsetter i to sjeggstripper rett ned. Urk!

Enten skal de være sjeggløse, ha tredagerssjegg (a la Jørn Hoel) eller fullt sjegg. Men fullsjegget må være veltrimmet.

Skrevet

HYYYYYYYYL :-)

Er det ikke du som snakker så varmt om å samarbeide om ungene da? ;o)

Gjest LucySky
Skrevet

Isj.

Ikke rart jeg ikke liker skjegg. Det minner om kjønnshår.

Det er godt selvinnsikten min er langt bedre i dag enn for 10 år siden. :)

Da faren min var i militære, da de bare kalte det "å være på mo'n", da hadde de en sersjant de sang nidviser om.

Jeg husker bare litt av den ene: "... og han har sånt hår på haken som andre har i baken".

:o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...