Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• flisa

8

• Lillemus

7

• Speak

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den silkestripa liker jeg ikke. Men det aller værste jeg ser er de som har bart der barten fortsetter i to sjeggstripper rett ned. Urk!

Enten skal de være sjeggløse, ha tredagerssjegg (a la Jørn Hoel) eller fullt sjegg. Men fullsjegget må være veltrimmet.

Enig. Den supersure barten er verre.

Skrevet

Er det ikke du som snakker så varmt om å samarbeide om ungene da? ;o)

Ja, men det foregår helt uten kroppskontakt - orket det ikke før - hvorfor skulle jeg begynne nå? LOL

Skrevet

Ja, men det foregår helt uten kroppskontakt - orket det ikke før - hvorfor skulle jeg begynne nå? LOL

Vi er såpass gode venner at vi gir hverandre en klem når vi treffes. For å roe ned gemyttene her nå så må jeg legge til at også stemora og jeg gir hverandre en klem når vi møtes. :o)

One big happy family - det er oss det! :o)

Skrevet

Nei, fysj og fy!

Men der viste du akkurat det sjegget jeg mener.

Jeg søkte på "biker + mustache" for å finne fram bildet! ;-)

Kunne forsåvidt ha søkt på Tormod Hermansen også.....;-)

Skrevet

Du må har orket det _litt_ før, da, ellers hadde det vel ikke blitt barn av det! ;-)

Skrevet

Du må har orket det _litt_ før, da, ellers hadde det vel ikke blitt barn av det! ;-)

HYYYYYYL! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg søkte på "biker + mustache" for å finne fram bildet! ;-)

Kunne forsåvidt ha søkt på Tormod Hermansen også.....;-)

He he, søkte du på "biker"? Jeg har ikke tenkt over om den varianten er overrepresentert blandt motorsykkelførere, men godt mulig at du har et poeng der :-)

Skrevet

He he, søkte du på "biker"? Jeg har ikke tenkt over om den varianten er overrepresentert blandt motorsykkelførere, men godt mulig at du har et poeng der :-)

jeg bare tenkte på han biker'n i Village People!! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

jeg bare tenkte på han biker'n i Village People!! ;-)

Da er du unnskyldt. Bikeren i mitt liv har heldigvis ikke sånt sjegg. Hadde han hatt det, tviler jeg på at han hadde vært i mitt liv...

Min kjære anla faktisk det der en sommerferie, bare for å erte. Han var så fæl i det at jeg måtte sitte ved siden av han når vi spiste. Synet av det sjegget tok fra meg matlysten :(

Det tok heldigvis ikke så mange dagene før barbermaskinen ryddet opp, så jeg slapp å bli helt utmagret ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...