Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da er du unnskyldt. Bikeren i mitt liv har heldigvis ikke sånt sjegg. Hadde han hatt det, tviler jeg på at han hadde vært i mitt liv...

Min kjære anla faktisk det der en sommerferie, bare for å erte. Han var så fæl i det at jeg måtte sitte ved siden av han når vi spiste. Synet av det sjegget tok fra meg matlysten :(

Det tok heldigvis ikke så mange dagene før barbermaskinen ryddet opp, så jeg slapp å bli helt utmagret ;-)

Sorry, klarer ikke å holde meg lenger. Det heter skjegg! *dåner*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• flisa

8

• Lillemus

7

• Speak

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vet du, jeg har oppdaget det :-)

Men siden jeg startet feil tenkte jeg at jeg skulle være standhaftig og holde ut ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet du, jeg har oppdaget det :-)

Men siden jeg startet feil tenkte jeg at jeg skulle være standhaftig og holde ut ;-)

*LOL*

Håper du ikke tar det ille opp. Det kunne jo hende du var som flisa, som ikke lærte at det het "verre" og ikke "værre" før noen påpekte det for henne på DOL. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*LOL*

Håper du ikke tar det ille opp. Det kunne jo hende du var som flisa, som ikke lærte at det het "verre" og ikke "værre" før noen påpekte det for henne på DOL. :)

Neida, jeg tar det ikke ille opp :-)

Denne gangen så jeg selv at det ble feil, men dol har luket av meg at jeg tidligere skrev "gjordt". Nå vet jeg at det er "gjort" det heter.

*Hvisker*

Ikke si det til noen, men jeg forventet nesten at Gyda skulle komme og rette på meg.

Skrevet

Da er du unnskyldt. Bikeren i mitt liv har heldigvis ikke sånt sjegg. Hadde han hatt det, tviler jeg på at han hadde vært i mitt liv...

Min kjære anla faktisk det der en sommerferie, bare for å erte. Han var så fæl i det at jeg måtte sitte ved siden av han når vi spiste. Synet av det sjegget tok fra meg matlysten :(

Det tok heldigvis ikke så mange dagene før barbermaskinen ryddet opp, så jeg slapp å bli helt utmagret ;-)

*S*

For all del - ikke alle bikere har det, men jeg tror faktisk slik bart kalles for "biker-bart".

Skrevet

Strengt tatt heter det vel "bart"! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, jeg tar det ikke ille opp :-)

Denne gangen så jeg selv at det ble feil, men dol har luket av meg at jeg tidligere skrev "gjordt". Nå vet jeg at det er "gjort" det heter.

*Hvisker*

Ikke si det til noen, men jeg forventet nesten at Gyda skulle komme og rette på meg.

Jeg prøver i det lengste å ikke rette på folks skrivefeil, men det utrolig hardt enkelte ganger. Så når du konsekvent skriver "sjegg" i innlegg etter innlegg, så svir det i øynene mine. :)

Hehe, jeg skulle vært norsklærer. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Strengt tatt heter det vel "bart"! ;-)

Bart, schmart. Samma det vel. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg prøver i det lengste å ikke rette på folks skrivefeil, men det utrolig hardt enkelte ganger. Så når du konsekvent skriver "sjegg" i innlegg etter innlegg, så svir det i øynene mine. :)

Hehe, jeg skulle vært norsklærer. ;)

:-)

Det begynte faktisk å bli pinefullt å skrive det også, så jeg angret nesten på at jeg ikke korrigerte meg selv. Men fra nå av skal jeg høre på morsan og kalle det "bart" i denne tråden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det begynte faktisk å bli pinefullt å skrive det også, så jeg angret nesten på at jeg ikke korrigerte meg selv. Men fra nå av skal jeg høre på morsan og kalle det "bart" i denne tråden.

Av og til er det bedre å unngå problemet enn å gjøre noe med det. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Av og til er det bedre å unngå problemet enn å gjøre noe med det. ;)

He he, godt sagt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

He he, godt sagt!

Jeg er jo ganske god. ;)

Gjest Persille
Skrevet

Noen jenter liker å kysse sjeggete menn, om det er de riktige mennene :-)

Tredagers'en til Jørn Hoel skulle jeg fint klart å smaske på!

Jørn Hoel *urk*

Han hadde jeg ikke kysset for noen pris i verden tror jeg.

:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jørn Hoel *urk*

Han hadde jeg ikke kysset for noen pris i verden tror jeg.

:)

Da får jeg ham visst for meg selv :)

Jeg er veldig svak for Jørn, og stolt over å ha klemt han et par ganger.

Gjest trond-h
Skrevet

Det er stygt, uhygienisk mopp for oppsamling av skitt. Fysj. Det reduserer hudkontakten når man kliner med kona.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke fint. Men jeg kan spare meg for skjegg og barter generelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...