Kvæfjordkaka:) Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei hei!! Vi er inne i 11 pp...Alt er vel med både han og meg. Jeg spekulerer litt i om jeg kanskje kan ha endo, men det er altså bare spekulasjoner foreløpig.. Sluttet med p-piller for 1 1/2 år siden, og mensen ble høvelig stabil i sept-05 kanskje. Har hatt 4 uker syklus stort sett, bortsett fra et par med 5 uker. Mandag 12.juni testet jeg positiv El-test, og i natt begynte jeg å blø etter samleie. Har ingen smerter, ingen ting, og blodet var friskt rødt. Blør enda litt. Vet ikke nårtid festeblødning er i forhold til EL og IKM, eller hva som er normalt... Skjønner ikke hvorfor jeg blør NÅ! Tenker at det ikke kan være mensen, har ikke mens smerter i det hele tatt, og det er bare 3 uker siden sist...Blir litt lei meg, for en trøst i det hele var at syklusen min hvertfall var stabil... Kan dere gi meg noen tips om hva det kan være? Kan det i det hele tatt være en festeblødning tatt både tidspunkt og hvor mye man blør i betraktning? Setter kjempestor pris på tilbakemld...Er kjempefrustrert nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235363-dere-som-har-hatt-festebl%C3%B8dning-da-dere-ble-gravide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilia Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har to barn, og hadde festeblødning i begynnelsen av begge svangerskapene. Med nr 1 hadde jeg festeblødning rundt den tiden jeg skulle ha mensen. Jeg hadde også to såkalte spottblødninger både i uke 5 og uke 7. Med nr 2 fikk jeg akkurat som begynnelsen av en normal mens et par dager før jeg egentlig ventet mensen. Jeg trodde ikke det hadde klaffet den mnd. Men siden blødningen aldri tiltok i mengde og "bare" varte 4 dager, tok jeg en test. Den var positiv. Jeg hadde imidlertid mye småblødninger som kom og gikk helt frem til og med uke 14. Tok også 2 innvendige ultralyder og hadde en del GU-kontroller hos legen. Derfor vil jeg bare si at tidspunktet for festeblødning kan variere fra person til person. Det du har opplevd _kan_ være en festeblødning. Det kan også være at det har gått hull på en liten slimhinne da du hadde samleie, og at det er dette som har ført til den moderate blødningen. (Det er også svært vanlig at slimhinnene i sjeden blir ekstra sjøre, når man er gravid, og blør lett). Hvis du testet positivt på en el-test den 12, og du har en 28 dagers syklus, så ville jeg tatt en test i morgen hvis jeg var deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235363-dere-som-har-hatt-festebl%C3%B8dning-da-dere-ble-gravide/#findComment-1803136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.