Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er seriøs.

Jeg stuper bare innom dette forumet en gang i blandt fra 100 nyeste, men jeg har stusset over hvor ivrige brukerne her er til å fortelle hverandre at tråder her er postet feil, eller at feil tema skrives om.

Og jeg sier ikke dette fordi jeg mener at gravide ikke skal tas hensyn til. Jeg sier det fordi det må være lov til å ta opp vanskelige temaer.

Man skal ikke gå inn for å gjøre noen unødvendig urolig. Av prinsipp forteller jeg aldri om min egen skrekkfødsel til personer som er gravide eller ønsker å få barn.

Men de som er midt oppe i en vanskelig sitauasjon må få lov til å lette hjerte sitt. Angår det graviditet, så er dette riktig forum.

Da har du lest den feile brøkdelen.

Jeg aner ikke hvorfor, men nå ble jeg faktisk kjempeskuffet og nesten lei meg. Vi har det ikke slik her inne som du skisserer.

Nå trekker jeg meg ut av denne diskusjonen.

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Du er ihvertfall tøff nok til å ta "støyten" for resten av "klanen".

Jeg skjønner ikke hvilken "klan" det er du prater om hele tida? Jeg har aldri opplevd noe ufint her inne. Dog har jeg vært uten internett i 2 mnd nylig og har ikke fått med meg denne svigerinne-tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...