Gå til innhold

Dere som har hatt festeblødning da dere ble gravide....

Anbefalte innlegg

Kvæfjordkaka:)

Hei hei!!

Vi er inne i 11 pp...Alt er vel med både han og meg. Jeg spekulerer litt i om jeg kanskje kan ha endo, men det er altså bare spekulasjoner foreløpig..

Sluttet med p-piller for 1 1/2 år siden, og mensen ble høvelig stabil i sept-05 kanskje. Har hatt 4 uker syklus stort sett, bortsett fra et par med 5 uker.

Mandag 12.juni testet jeg positiv El-test, og i natt begynte jeg å blø etter samleie. Har ingen smerter, ingen ting, og blodet var friskt rødt. Blør enda litt. Vet ikke nårtid festeblødning er i forhold til EL og IKM, eller hva som er normalt...

Skjønner ikke hvorfor jeg blør NÅ! Tenker at det ikke kan være mensen, har ikke mens smerter i det hele tatt, og det er bare 3 uker siden sist...Blir litt lei meg, for en trøst i det hele var at syklusen min hvertfall var stabil...

Kan dere gi meg noen tips om hva det kan være? Kan det i det hele tatt være en festeblødning tatt både tidspunkt og hvor mye man blør i betraktning? Setter kjempestor pris på tilbakemld...Er kjempefrustrert nå...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...