hjertebarnet Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg skal bestille bøker på Amazon.com. Må jeg betale tax av dette, og i tilfelle hvor stort beløp er taxfritt? 0 Siter
petter smart Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du mener vel toll, og bøker er unntatt fra dette. Dvs at du ikke betaler noe som helst utover det amazon tar. 0 Siter
petter smart Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Et lite apropos, har du sjekket om amazon.co.uk har bøkene? Da blir frakten mye billigere. 0 Siter
Atene Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du mener vel toll, og bøker er unntatt fra dette. Dvs at du ikke betaler noe som helst utover det amazon tar. Jeg tror h*n mener moms, og bøker er unntatt fra det også. 0 Siter
Speak Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Her har jeg bestilt to ganger. En gang ble det ikke lagt på noe, en annen gang ble det. Bestilte både bok og Playstation-spill begge gangene, men jeg tror at 2. gangen var det litt dyrere. Har hørt at det er en beløpsgrense (200?) 0 Siter
Atene Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Her har jeg bestilt to ganger. En gang ble det ikke lagt på noe, en annen gang ble det. Bestilte både bok og Playstation-spill begge gangene, men jeg tror at 2. gangen var det litt dyrere. Har hørt at det er en beløpsgrense (200?) Beløpsgrensen er 200 for momspliktige varer. Bøker er ikke momspliktige. Du fikk nok moms pga playstation-spillene. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Du mener vel toll, og bøker er unntatt fra dette. Dvs at du ikke betaler noe som helst utover det amazon tar. Ikke toll - mva. "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.