Gå til innhold

FORT: Hva betyr (engelsk)

Anbefalte innlegg

Gjest engelsk-norsk
Skrevet

invoice

(please fill in an invoice adress)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du har fått litt forskjellig svar.

Det betyr faktura-adresse.

Skrevet

hehe! følte du deg nå?

Følte meg hva da?

En invoice er forøvrig ikke nødvendigvis det samme som en faktura. Invoice og bill er ofte separate dokumenter.

Skrevet

Følte meg hva da?

En invoice er forøvrig ikke nødvendigvis det samme som en faktura. Invoice og bill er ofte separate dokumenter.

Du skrev ordrebekreftelse - mens alle de andre skrev at det betød fakturaadresse.....ikke vet jeg...:_D

Skrevet

Du skrev ordrebekreftelse - mens alle de andre skrev at det betød fakturaadresse.....ikke vet jeg...:_D

En fakturaADRESSE er det definitivt ikke, så hvorfor så mange svarer det vet jeg ikke. Det kan være en en _faktura_, men som citoyen sier, ikke nødvendigvis.

"............................................"

Skrevet

En fakturaADRESSE er det definitivt ikke, så hvorfor så mange svarer det vet jeg ikke. Det kan være en en _faktura_, men som citoyen sier, ikke nødvendigvis.

"............................................"

Les i parantesen hennes da - der står jo sammenhengen hun lurer på. smarting!

*overlegen*

Skrevet

Les i parantesen hennes da - der står jo sammenhengen hun lurer på. smarting!

*overlegen*

Ah.

"......................................"

Skrevet

Ah.

"......................................"

Hva sa jeg! ;D

Skrevet

Følte meg hva da?

Liten korreks her; amerikanerne bruker ofte "bill" om regning/faktura, mens invoice er britisk-/eurpeiskengelsk.

Så det trådstarter spør om;

Invoice address; det er fakturaadresse.

:-)

Skrevet

Vi sender ut mange fakturaer til utlandet, og vi mottar mange, og det står invoice på dem!

Skrevet

ordrebekreftelse

Ordrebekreftelse heter Order Confirmation.

Skrevet

Ordrebekreftelse heter Order Confirmation.

Det kan det også hete :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...