Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Nå kom katten inn med masse bæsj i pelsen igjen, og det bar rett i badekaret for vasking. Ville protester, kloring og sår mjauing, men det er ikke råd. Nå sitter han såra og vonbroten og tørker seg, mens han mjauer fornærmet. Kan man klippe pelsen litt der bak så det ikke setter seg fast så mye dritt? Han er langhåret, og kommer alltid inn med masse rusk i pelsen. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Klipp i vei. Det gjør vi med langhåret hund. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Klipp i vei. Det gjør vi med langhåret hund. Ok! Får gjøre det når han har glemt "mishandlingen", da. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ok! Får gjøre det når han har glemt "mishandlingen", da. Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Lykke til! :-) Takk, jeg tror jeg trenger det. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Selvfølgelig kan du klippe pelsen der bak! 0 Siter
cecily Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Stakkar pusekatt, makan til pusemishandling ;-) Det er bedre å klippe litt enn å leve med en fornærmet pus. 0 Siter
citygirl Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Sprett opp en boks tunfisk og se om den ikke tilgir deg da:-) *lol* Bruk klippemaskin - hvis dere har en slik i huset, og snau av alt håret rundt stjerten. Bedre det enn å måtte bade, stakkar! Jeg gjør det på ene bikkja som har lang pels - den er heller ikke særlig glad i å bade. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Bare klipp litt. Jeg gjør det med hunden min av og til, som også er langhåret. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Stakkar pusekatt, makan til pusemishandling ;-) Det er bedre å klippe litt enn å leve med en fornærmet pus. Det gjør ikke saken bedre at han før dette skjedde ble fornedret på det groveste av noen skrattende skjærer! Han kom inn og erklærte høylytt hvor frekke de var, og så kvitterer vi med å hive ham i dusjen! Stakkars katt. 0 Siter
cecily Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det gjør ikke saken bedre at han før dette skjedde ble fornedret på det groveste av noen skrattende skjærer! Han kom inn og erklærte høylytt hvor frekke de var, og så kvitterer vi med å hive ham i dusjen! Stakkars katt. Hjerteskjærende! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Sprett opp en boks tunfisk og se om den ikke tilgir deg da:-) *lol* Bruk klippemaskin - hvis dere har en slik i huset, og snau av alt håret rundt stjerten. Bedre det enn å måtte bade, stakkar! Jeg gjør det på ene bikkja som har lang pels - den er heller ikke særlig glad i å bade. Har ikke klippemaskin, så jeg tror vi må gå forsiktig til verks med saks. Gjør dyrlegen slikt, tro? Hadde jo vært greit å fått barbert ham litt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hjerteskjærende! Ja, de skjærene er skikkelig ekle, hører titt og ofte at de mobber kattene utenfor her. De har det sikkert kjempegøy! 0 Siter
citygirl Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har ikke klippemaskin, så jeg tror vi må gå forsiktig til verks med saks. Gjør dyrlegen slikt, tro? Hadde jo vært greit å fått barbert ham litt. Dyrlegen har klippemaskin - men spørs om du synes det er verdt prisen de tar for å gjøre det:-) Går fint an å klippe når katta er rolig - men bruk ikke saks med spiss på, finn en butt en. Plutselig skvetter de til, og da er det skummelt med spiss saks;-) 0 Siter
org Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Lurven måtte også bades fra tid til annen. Og like sur ble han hver gang... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Dyrlegen har klippemaskin - men spørs om du synes det er verdt prisen de tar for å gjøre det:-) Går fint an å klippe når katta er rolig - men bruk ikke saks med spiss på, finn en butt en. Plutselig skvetter de til, og da er det skummelt med spiss saks;-) Ja, det er nettopp det. Redd for å stikke katten med saksa, derfor er det tryggere å få det gjort hos dyrlegen. 0 Siter
cecily Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ja, de skjærene er skikkelig ekle, hører titt og ofte at de mobber kattene utenfor her. De har det sikkert kjempegøy! Skjærer er faktisk ganske slemme de. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Skjærer er faktisk ganske slemme de. Ja, og så bråker de så infernalsk når jeg skal sove! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du kan fint klippe MYE pels baki der. Ok! Jeg er ikke vant til å ha langhåret katt jeg, så jeg trodde kanskje folk ville tro jeg skamklipte katten uten grunn hvis jeg gjorde det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.