Gå til innhold

Dødsfornærmet katt! ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå kom katten inn med masse bæsj i pelsen igjen, og det bar rett i badekaret for vasking. Ville protester, kloring og sår mjauing, men det er ikke råd. :) Nå sitter han såra og vonbroten og tørker seg, mens han mjauer fornærmet. ;)

Kan man klippe pelsen litt der bak så det ikke setter seg fast så mye dritt? Han er langhåret, og kommer alltid inn med masse rusk i pelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipp i vei. Det gjør vi med langhåret hund.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Klipp i vei. Det gjør vi med langhåret hund.

Ok! :)

Får gjøre det når han har glemt "mishandlingen", da. ;)

Skrevet

Ok! :)

Får gjøre det når han har glemt "mishandlingen", da. ;)

Lykke til! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lykke til! :-)

Takk, jeg tror jeg trenger det. :)

Gjest girasol
Skrevet

Selvfølgelig kan du klippe pelsen der bak!

Skrevet

Stakkar pusekatt, makan til pusemishandling ;-)

Det er bedre å klippe litt enn å leve med en fornærmet pus.

Skrevet

Sprett opp en boks tunfisk og se om den ikke tilgir deg da:-)

*lol*

Bruk klippemaskin - hvis dere har en slik i huset, og snau av alt håret rundt stjerten.

Bedre det enn å måtte bade, stakkar!

Jeg gjør det på ene bikkja som har lang pels - den er heller ikke særlig glad i å bade.

Skrevet

Bare klipp litt. Jeg gjør det med hunden min av og til, som også er langhåret. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stakkar pusekatt, makan til pusemishandling ;-)

Det er bedre å klippe litt enn å leve med en fornærmet pus.

Det gjør ikke saken bedre at han før dette skjedde ble fornedret på det groveste av noen skrattende skjærer! :)

Han kom inn og erklærte høylytt hvor frekke de var, og så kvitterer vi med å hive ham i dusjen! Stakkars katt. ;)

Skrevet

Det gjør ikke saken bedre at han før dette skjedde ble fornedret på det groveste av noen skrattende skjærer! :)

Han kom inn og erklærte høylytt hvor frekke de var, og så kvitterer vi med å hive ham i dusjen! Stakkars katt. ;)

Hjerteskjærende!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sprett opp en boks tunfisk og se om den ikke tilgir deg da:-)

*lol*

Bruk klippemaskin - hvis dere har en slik i huset, og snau av alt håret rundt stjerten.

Bedre det enn å måtte bade, stakkar!

Jeg gjør det på ene bikkja som har lang pels - den er heller ikke særlig glad i å bade.

Har ikke klippemaskin, så jeg tror vi må gå forsiktig til verks med saks. :)

Gjør dyrlegen slikt, tro? Hadde jo vært greit å fått barbert ham litt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hjerteskjærende!

Ja, de skjærene er skikkelig ekle, hører titt og ofte at de mobber kattene utenfor her. De har det sikkert kjempegøy! :)

Skrevet

Har ikke klippemaskin, så jeg tror vi må gå forsiktig til verks med saks. :)

Gjør dyrlegen slikt, tro? Hadde jo vært greit å fått barbert ham litt.

Dyrlegen har klippemaskin - men spørs om du synes det er verdt prisen de tar for å gjøre det:-)

Går fint an å klippe når katta er rolig - men bruk ikke saks med spiss på, finn en butt en. Plutselig skvetter de til, og da er det skummelt med spiss saks;-)

Skrevet

Lurven måtte også bades fra tid til annen. Og like sur ble han hver gang...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dyrlegen har klippemaskin - men spørs om du synes det er verdt prisen de tar for å gjøre det:-)

Går fint an å klippe når katta er rolig - men bruk ikke saks med spiss på, finn en butt en. Plutselig skvetter de til, og da er det skummelt med spiss saks;-)

Ja, det er nettopp det. Redd for å stikke katten med saksa, derfor er det tryggere å få det gjort hos dyrlegen.

Skrevet

Ja, de skjærene er skikkelig ekle, hører titt og ofte at de mobber kattene utenfor her. De har det sikkert kjempegøy! :)

Skjærer er faktisk ganske slemme de.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skjærer er faktisk ganske slemme de.

Ja, og så bråker de så infernalsk når jeg skal sove!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan fint klippe MYE pels baki der.

Ok! Jeg er ikke vant til å ha langhåret katt jeg, så jeg trodde kanskje folk ville tro jeg skamklipte katten uten grunn hvis jeg gjorde det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...