Gå til innhold

Sex med unge jenter

Anbefalte innlegg

Gjest umodne og barnslige menn

Synes det vitner om en form for umodenhet, jeg. De mennene jeg kjenner som er over 30 og jakter på "småjenter" (16-17-åringer), er samtlige veldig barnslige og umodne, og det virker som om de trenger forhold der de blir sett opp til og ikke får noen utfordringer.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

3

• Sofline

3

• ShitDiddelyDo

3

• ostepop1365380989

2

Jeg vet om flere fedre som glatt hadde skambanket en 30-åring som hadde knullet deres 16-årige datter. Garantert.

Pervo er det ikke, men som de andre sier - hold deg unna. La 16-åringen finne ut av tingene sammen med jevnaldrende og hold deg til noen som aldersmessig bør være mer på linje med deg selv hva modenhet angår.

ja de fedrene skulle nok delt ut litt juling tenker jeg, det morsomme er at sånne fedre nesten alltid ender opp med å få juling he he håper jeg aldri får en datter forresten

ja de fedrene skulle nok delt ut litt juling tenker jeg, det morsomme er at sånne fedre nesten alltid ender opp med å få juling he he håper jeg aldri får en datter forresten

Å? Gjør de det? Jeg vet om en liten håndfull tilfeller av slike saker, og de patetiske mennene har holdt seg unna akkurat den jentungen i ettertid, gitt :-)

Og det kan jeg si - jeg som er en meget fredelig og ikke-voldelig fyr til vanlig: Hadde en patetisk fjott på over 30 styrt med min 16 år gamle datter, så hadde vedkommende fått så mye juling at han hadde vært sykemeldt i minst 2 uker etterpå. Og så snart som svinet hadde blitt friskt igjen, og bruddene var grodd, så hadde jeg knekt de opp igjen og sendt fyren rett tilbake til sykesengen.

".........................................."

ShitDiddelyDo

Jeg vet om flere fedre som glatt hadde skambanket en 30-åring som hadde knullet deres 16-årige datter. Garantert.

Pervo er det ikke, men som de andre sier - hold deg unna. La 16-åringen finne ut av tingene sammen med jevnaldrende og hold deg til noen som aldersmessig bør være mer på linje med deg selv hva modenhet angår.

Må si meg enig med deg der, ja.

Jeg lurer på om det kan ha vært faren til en 16-åring som tok haka til Søviknes?

Det er klart tretti år gamle lømler av dette slaget fortjener skambank.

Annonse

bugge -jenta

Jeg husker jeg syntes 16-åringer var for ungt selv da jeg var 18.

Nei. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg forstår ikke hva du kan se i disse barna. Ikke engang utseendemessig.

Men kan Terje Søvkiknes så kan vel du også.

Tenke seg noe tristere enn å bli satt i bås med Berje Søviknes. Bare det i seg selv er god nok grunn til å finne seg en i mer passende alder.

Tja...det er jo lovlig. På den annen side, så er en 30 år gammel mann som henger etter 16 år gamle jenter så gjennomført patetisk at det er uklart om det korrekte vil være å le av dem eller gråte.

"............................................"

de er ikke verdt tårene:-) litt vett og forstand burde normalt utviklete mennesker ha fått etter 30 år på "moderjord"! om ikke bør vi inføre asyl igjen, for temmelig tomme må de jo være:-)

hadde det vært min datter (som er 17) ville jeg elta ham til verdens ende, hvor nå det er da;-)

Jeg ble sammen med mannen min når jeg var 16 og han 32 :-p

Er fortsatt sammen 7 år senere!

Foreldrene mine FORGUDER han :-)

Jeg ble sammen med mannen min når jeg var 16 og han 32 :-p

Er fortsatt sammen 7 år senere!

Foreldrene mine FORGUDER han :-)

Da har du ekstremt tolerante foreldre. Jeg hadde blitt hysterisk om min datter hadde kommet hjem med en 16 år eldre mann når hun var midt i tenårene selv.

Selvskudd, bodyguard, minefelt og piggtråd er bare noen av tiltakene som hadde blitt iverksatt:-)

Annonse

Da har du ekstremt tolerante foreldre. Jeg hadde blitt hysterisk om min datter hadde kommet hjem med en 16 år eldre mann når hun var midt i tenårene selv.

Selvskudd, bodyguard, minefelt og piggtråd er bare noen av tiltakene som hadde blitt iverksatt:-)

Hehe, jeg skjønner det også :-)

Men det kan jo være den rette og vare :-)

Grunnen til at mine synes det var ok, var jo fordi jeg sleit veldig med anorexia og med selvtilitten.

De følte kanskje at det var det rette :-) Og det var det! YUHU!

Clue1365380406

Jeg blir så oppgitt av slike innlegg!

Klarer du ikke å tenke selv, og komme til den konklusjonen at dette er for drøyt?

Og du "glemte" prevensjon?!

Har du tenkt på at du kan sette 16-åringen i en veldig vanskelig situasjon? Om hun blir gravid etter dette må hun enten ta abort eller beholde barnet.

Akkurat den problemstillingen synes jeg en 16-åring bør slippe!!!!

Og spesielt når den som har gjort henne gravid er rundt 30 år!

Det går an å ta litt hensyn til andre også, vet du!

Men det er vel bare "meg, meg meg" som teller?

Å? Gjør de det? Jeg vet om en liten håndfull tilfeller av slike saker, og de patetiske mennene har holdt seg unna akkurat den jentungen i ettertid, gitt :-)

Og det kan jeg si - jeg som er en meget fredelig og ikke-voldelig fyr til vanlig: Hadde en patetisk fjott på over 30 styrt med min 16 år gamle datter, så hadde vedkommende fått så mye juling at han hadde vært sykemeldt i minst 2 uker etterpå. Og så snart som svinet hadde blitt friskt igjen, og bruddene var grodd, så hadde jeg knekt de opp igjen og sendt fyren rett tilbake til sykesengen.

".........................................."

I love it when you talk dirty...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...