Gå til innhold

Tillitsbrudd fra kona!

Gjest frustrert ektemann som trodde konas overvekt skyldtes hormoner

Anbefalte innlegg

Responsen? ?

Nå ble jeg overrasket!

Eller ble jeg det?

Er det virkelig noen som ikke oppfattet dette som et ustyrtelig intelligent og ironisk svar på et annet innlegg?

Da må det være mye selvhøytidelighet og tomme tenkebokser her.

Selv jeg, med noen kilo for mye fikk meg en god latter.

Jeg også - *ler så mine 100,3 bever*

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• mrxx

2

• trissie

2

• hare1365380455

1

Gjest uten humor?

Responsen? ?

Nå ble jeg overrasket!

Eller ble jeg det?

Er det virkelig noen som ikke oppfattet dette som et ustyrtelig intelligent og ironisk svar på et annet innlegg?

Da må det være mye selvhøytidelighet og tomme tenkebokser her.

Selv jeg, med noen kilo for mye fikk meg en god latter.

Selvfølgelig oppfattet jeg parodien i dette innlegget.

Og jeg oppfattet også at hensikten med det var å drite ut Ført bak lyset.

Noe jeg synes er både dårlig gjort, og vitner om mangel på innsikt.

Hvis morroklumpen "frustert ektemann osv.. virkerlig mener at dette kan sammenlignes, så er det bare skremmende..

Selvfølgelig oppfattet jeg parodien i dette innlegget.

Og jeg oppfattet også at hensikten med det var å drite ut Ført bak lyset.

Noe jeg synes er både dårlig gjort, og vitner om mangel på innsikt.

Hvis morroklumpen "frustert ektemann osv.. virkerlig mener at dette kan sammenlignes, så er det bare skremmende..

nei det er akkurat så morsomt og ufarlig som det de fleste her syns :)

Tell hvor mange som ler - kontra de som blir fornærmet -så bør du kanskje tenke på om det er du som har misforstått....

Selvfølgelig var innlegget i seg selv ganske morsomt. Men hensikten bak det var noe helt annet..

Hensikten vet jeg ikke noe om - men jeg kan gjette at den var å stikke hull på byllen - og la alle se hvor uskyldig dette er. smugrøyking som ikke går ut over andre enn den som røyker er HELT å sammenligne med mat som man stapper innpå med -og begge deler er noe man ikke ville innrømme at man drev med.

Hensikten kan også ha vært å vekke denne kona litt.

Annonse

Gjest abrahamsen

Jøss så morsom du er! Hvis vi skal leke ordleken, så er det nok mange innlegg her på DOL som kan bli temmelig komiske!

Forøvrig synes jeg du bør merke deg forskjellen i responsen på de to innleggene.

Det burde kanskje gi deg en idikasjon på om dette virkelig er to sider av samme sak, eller om nyanseforskjeller faktisk kan være av stor betydning.

Sorry, Jeg syntes du virker ganske kort.

LOL!!

Hvem er det som er uten humor her??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...