Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en kvinne på 26 år. Jeg sluttet på p-piller for 3 mnd siden. Første blødning fikk jeg etter 2-3 dager og denne hadde vanlig lengde på ca 5 dager. Etter 22 dager (fra første blødningsdag) fikk jeg brun utflod som varte i ca 5 dager, så et opphold på 2 dager og så kom vanlig mens på dag 30. Etter menstruasjon nr 2 tok jeg eggløsningstest med positivt utslag på dag 15. Ca 6 dager etter dette fikk jeg igjen brun/sort utflod. Jeg har nå hatt dette i 11 dager. Jeg skulle hatt menstruasjon på søndag (i går), men har fortsatt bare brun utflod med sorte klumper som lukter vondt. Jeg har menstruasjonssmerter, men ser ingenting til vanlig menstruasjon.

Så nå lurer jeg veldig på hva dette kan vere. Vi ønsker oss veldig barn. Kan problemet mitt ha noen innvirkning på det? Har lest at manglende eggløsning kan føre til uregelmessige blødninger, men jeg testet jo positiv på eggløsningstesten... Håper du kan svare meg fort på dette. Jeg kjenner at jeg blir frustrert og stresset i forhold til dette, med tanke på at vi ønsker oss barn. Jeg har vært hos legen, men han sa bare at jeg skulle vente å se en stund til. Jeg klarer ikke helt å slappe av med det. Har tatt graviditetstest, men denne var negativ.

På forhånd tusen takk for svar!!

Helsing Nysgjerrig26

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235397-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...