meg__123! Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Noen som har smakt oreokaka som man kan kjøpe på smart club? Er den like god som den man kan kjøpe på peppes? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har ikke sett noen Oreokake der, er du sikker på at du ikke mener kjeksene? 0 Siter
Gjest kjeksene er så der Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har ikke sett noen Oreokake der, er du sikker på at du ikke mener kjeksene? kaken er vanvittig god! (den på peppes altså. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 kaken er vanvittig god! (den på peppes altså. Jeg kjenner til Oreo-kaken på Peppes, men jeg har altså ikke sett noen Oreo-kake på Smart Club. Der har jeg bare sett kjeksene, så jeg lurte på om trådstarter kanskje trodde at kjeksene var kaker. *puh* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg kjenner til Oreo-kaken på Peppes, men jeg har altså ikke sett noen Oreo-kake på Smart Club. Der har jeg bare sett kjeksene, så jeg lurte på om trådstarter kanskje trodde at kjeksene var kaker. *puh* Er det OREO kjeks I NORGE?! Hvor, hva, hvordan?! Jeg elsker de kjeksene! Smart club, har vi det i Bergen? 0 Siter
Gjest Deli De Luca Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det OREO kjeks I NORGE?! Hvor, hva, hvordan?! Jeg elsker de kjeksene! Smart club, har vi det i Bergen? Deli De Luca 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det OREO kjeks I NORGE?! Hvor, hva, hvordan?! Jeg elsker de kjeksene! Smart club, har vi det i Bergen? De selges på Smart Club og Deli De Luca, men ingen av dem finnes vel i Bergen, så vidt jeg vet? Oreos er skikkelig snadder! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Deli De Luca Æsj, såklart ikke i Bergen 0 Siter
Velouria Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det OREO kjeks I NORGE?! Hvor, hva, hvordan?! Jeg elsker de kjeksene! Smart club, har vi det i Bergen? Her i byen har de Oreos på Ultra, de koster litt selvsagt, men er verdt hver eneste krone 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Her i byen har de Oreos på Ultra, de koster litt selvsagt, men er verdt hver eneste krone Hvor er "her i byen" ? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Æsj, såklart ikke i Bergen Det kommer sikkert om ikke så lenge. Det er jo snart ikke flere gatehjørner i Oslo. :-) 0 Siter
Velouria Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hvor er "her i byen" ? Det finnes kanskje en Ultra eller flere i din by også og da er det jo mulig du finner det der? 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Har ikke sett noen Oreokake der, er du sikker på at du ikke mener kjeksene? er vanvittig gode de oreokakene.. tenkt å kjøpe på smart club men bare lurer på om den er like god som andre steder... oreokjeksene er vanvittig dyre :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.