nøffgakkmøbææ Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 masse. jeg vet...og mer jo eldre de blir. men: hvor mye får et fullt arbeidende par i stønader/barnetrygd og slikt for en stk baby? og ca hvor mye koster det for bleier/mat og slikt i måneden? tenker da ikke på engangsugifter som vogn, møbler. osv. 0 Siter
org Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Et par får bare barnetrygd. Litt under kr 1000,- pr mnd. Hva barn koster, er jeg ikke sikker på, det er noen satser på sifo.no(?). 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Et par får bare barnetrygd. Litt under kr 1000,- pr mnd. Hva barn koster, er jeg ikke sikker på, det er noen satser på sifo.no(?). hm. og kontantstøtte hvis man er hjemme med barnet? tviler på det kommer til å skje, men.....:=) 0 Siter
org Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 hm. og kontantstøtte hvis man er hjemme med barnet? tviler på det kommer til å skje, men.....:=) Ja, mens barnet er mellom 1 og 3 år gammel, så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.