Gå til innhold

Bryllupsdag i dag... Han husker den ikke, som vanlig..

Anbefalte innlegg

Gjest litt trist
Skrevet

Har bryllupsdag i dag. 10 + år... Han husker den ikke, som vanlig.. Må innrømme jeg er litt skuffa..

Skal jeg bare la dagen forbi gå i stillhet?

Det er bare fryktelig dumt å minne han på den.. Da vil han liksom bare gå til butikken å kjøpe en blomst av plikt...

Ja, ja sånn går det med romantikken...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

5

• petter smart

4

• lonelyP

4

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Beklager, men dette ble litt mye stilltiende martyr for meg.

Det høres ut som du regnet med at han ville glemme bryllupsdagen. Hva med å gi ham en liten advarsel i forklant, da - så han faktisk har en fair sjanse, og du kan bli glad?

Eller hva med å rett og slett kjøpe en gave eller gjøre en hyggelig ting for ham?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp en sånn merkedagskalender og skriv inn jubileer og bursdager på den. Det måtte vi gjøre, for ingen av oss greier å huske annet enn så vidt vår egen bursdag. :)

Gjest litt trist
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Det er vel mannen som burde varte opp kvinnen på en slik dag.. Husker alltid at min far kjøpte nydelige blomster til min mor på bryllupsdagen..

Ulik min mann...

Skrevet

Åhhh.... Stakkars deg. Men pleier dere å gi hverandre en oppmerksomhet - eller det det bare det at han ikke har sagt noe?

*trøster*

Gjest litt trist
Skrevet

Har du kjøpt noe til ham?

Svarte deg lenger opp, havna litt feil.. med det står altså under hovedinnlegget mitt..

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det? Det er vel mannen som burde varte opp kvinnen på en slik dag.. Husker alltid at min far kjøpte nydelige blomster til min mor på bryllupsdagen..

Ulik min mann...

Da tenker du ganske gammeldags. Dere giftet _dere_, ikke sant? Her gir vi _hverandre_ gaver. Jeg sitter definitivt ikke og venter på blomster og ensidig oppmerksomhet på _vår_ dag.

Skrevet

Ulik min mann...

Hvorfor er det bare mannen som skal varte opp kvinnen sin?

Jeg bare spør, jeg. Er det ikke likestilling:-)

Her sørger vi for at ingen glemmer dagen, minner hverandre på det og feirer med litt god mat eller noe.

Skrevet

Svarte deg lenger opp, havna litt feil.. med det står altså under hovedinnlegget mitt..

Jeg så det og jeg skjønte det var til meg.

Men jeg er slett ikke med på tankegangen din.

Gjest litt trist
Skrevet

Da tenker du ganske gammeldags. Dere giftet _dere_, ikke sant? Her gir vi _hverandre_ gaver. Jeg sitter definitivt ikke og venter på blomster og ensidig oppmerksomhet på _vår_ dag.

Ja, ja jeg kan alltis gå ut å kjøpe noe til han... Men jeg kommer ikke til å gi noe til han av glede.. Hvorfor skulle jeg det? Jeg er jo totalt glemt :-(

Skrevet

Du må ikke gjøre deg selv til offer... gjør noe ut av dagen selv, overrask ham, så får dere kanskje en flott dag likevel :o)

Lykke til.

Gjest nei, ta deg sammen smil å gratuler din kjære mann !
Skrevet

Det er vel ikke bare din dag idag ..... like mye din plikt til å overraske han med noe ....

Jeg sitter iallefall ikke på bryllupsdagene å forventer at det er han som skal ta første skrittet til å gratulere / gi en oppmerksomhet.

Skrevet

Ja, ja jeg kan alltis gå ut å kjøpe noe til han... Men jeg kommer ikke til å gi noe til han av glede.. Hvorfor skulle jeg det? Jeg er jo totalt glemt :-(

Synes du høres litt bortskjemt ut:-)

Menn har kanskje ikke det samme forhold til det å overraske kvinnene sine med blomster, huske merkedager etc.

Du får hjelpe ham litt på vei!

Gjest litt trist
Skrevet

Du må ikke gjøre deg selv til offer... gjør noe ut av dagen selv, overrask ham, så får dere kanskje en flott dag likevel :o)

Lykke til.

Herregud, jeg ER jo et "offer". Blir like skuffa hvert forbanna år, men tror du han husker det neste gang..? NEI...

Gjest litt trist
Skrevet

Synes du høres litt bortskjemt ut:-)

Menn har kanskje ikke det samme forhold til det å overraske kvinnene sine med blomster, huske merkedager etc.

Du får hjelpe ham litt på vei!

Minne han på det??! Vi har bryllupsdag i dag... Så går han ut å kjøper noe av dårlig samvittighet og plikt.. Nei takk.

Skrevet

Herregud, jeg ER jo et "offer". Blir like skuffa hvert forbanna år, men tror du han husker det neste gang..? NEI...

Skriv det opp i kalenderen hans, da vel.

:-)

Skrevet

Tror nok han husker at du bor samme sted som deg og at han er gift med deg og hvem du er osv. Det er en dato som fort kan gå i glemmeboken, hvis du spør husker han nok mye rart fra selve dagen deres. Gjør noe hyggelig du da, og vær glad for at du har noen der. Det har ikke jeg og det er ikke alltid like kult gitt.

Skrevet

Minne han på det??! Vi har bryllupsdag i dag... Så går han ut å kjøper noe av dårlig samvittighet og plikt.. Nei takk.

Så får du bare være litt sur i dag - men neste år så skriver du det i kalenderen hans og snakk med ham om det på forhånd.

F.eks "neste uke har vi bryllupsdag, vi kjære. Hva skal vi finne på da"

:-)

Skrevet

Kjære deg, du gjør deg til offer for en ting som du like gjerne kan gjøre til en overraskelse for ham. Kom deg ut av sytingen, lag en god middag til ham, inviter på kino, finn frem bryllupsbilder og mimre... what ever. Men ikke klag for at han ikke husker datoen. Som sagt andre steder, hvis du spør husker han nok mye fra selve bryllupet og deg har han hvertfall ikke glemt det tror jeg at jeg kan garantere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...