gullfisk Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hvis han pleier å glemme dager, så må du jo minne han på det på forhånd. Kanskje ikke superromantisk, men hundre ganger bedre enn en glemt dag og trist og lei seg kone! 0 Siter
Gjest mannen bak rattet Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja sånn går det med romantikken når du kun er ei sur kjerring med null peiling på mennesker. Det virker som om du tror han glemmer det med vilje, kun for å plage deg. Det hjelper ikke om han er en kjempegod mann, glemmer han en dato er helvete løs. Håper for hans del at dette er et trolleinnlegg. Hvis ikke har han all min sympati. HERREGUD du er dum!!! Skal virkelig lete LENGE etter dummere enn deg her på DOL... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja sånn går det med romantikken når du kun er ei sur kjerring med null peiling på mennesker. Det virker som om du tror han glemmer det med vilje, kun for å plage deg. Det hjelper ikke om han er en kjempegod mann, glemmer han en dato er helvete løs. Håper for hans del at dette er et trolleinnlegg. Hvis ikke har han all min sympati. "...glemmer han en dato er helvete løs" Hun skrev at hun var litt skuffet. Det er litt vei fra det til at helvetet er løs... 0 Siter
petter smart Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 HERREGUD du er dum!!! Skal virkelig lete LENGE etter dummere enn deg her på DOL... Du får fortsette å lete da :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 "...glemmer han en dato er helvete løs" Hun skrev at hun var litt skuffet. Det er litt vei fra det til at helvetet er løs... Har du lest alle innleggene hennes? Poenget mitt er at mange har problemer med å huske datoer. De gjør det ikke for å være stygge mot noen. Men det virker som om hun tror det. Og hun skriver jo at det er hans plikt å gi henne noe, hun trenger ikke gi han noe. Alt tilsier at dama ikke er helt god. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har du lest alle innleggene hennes? Poenget mitt er at mange har problemer med å huske datoer. De gjør det ikke for å være stygge mot noen. Men det virker som om hun tror det. Og hun skriver jo at det er hans plikt å gi henne noe, hun trenger ikke gi han noe. Alt tilsier at dama ikke er helt god. Denne gangen er jeg enig med deg. Å sutre over at han glemmer bryllupsdatoen samtidig som hun ikke selv vil gjøre noe for å markere den er bare for dumt. Har du forresten sett at det er en som kaller seg petter sprett og som skriver helt på viddene? Dessverre så er nicket hans så likt ditt at jeg flere ganger har trodd det var deg (sorry!). Men nå titter jeg alltid en ekstra gang, så jeg er sikker på hvem jeg har med å gjøre. 0 Siter
petter smart Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Denne gangen er jeg enig med deg. Å sutre over at han glemmer bryllupsdatoen samtidig som hun ikke selv vil gjøre noe for å markere den er bare for dumt. Har du forresten sett at det er en som kaller seg petter sprett og som skriver helt på viddene? Dessverre så er nicket hans så likt ditt at jeg flere ganger har trodd det var deg (sorry!). Men nå titter jeg alltid en ekstra gang, så jeg er sikker på hvem jeg har med å gjøre. Jeg har sett at en kaller seg petter sprett ja, men innleggene hans er så bortenfor sunn fornuft at jeg trodde ingen tok feil..... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har sett at en kaller seg petter sprett ja, men innleggene hans er så bortenfor sunn fornuft at jeg trodde ingen tok feil..... Jeg er enig i at det ikke burde gå an å forveklse dere. Men jeg har sett et innlegg av en annen doler som også kommenterte at h*n hadde bommet og trodd det var deg. Husker ikke nå hvem det var. 0 Siter
morsan Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er enig i at det ikke burde gå an å forveklse dere. Men jeg har sett et innlegg av en annen doler som også kommenterte at h*n hadde bommet og trodd det var deg. Husker ikke nå hvem det var. Jeg har også tatt fil i farta! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har du lest alle innleggene hennes? Poenget mitt er at mange har problemer med å huske datoer. De gjør det ikke for å være stygge mot noen. Men det virker som om hun tror det. Og hun skriver jo at det er hans plikt å gi henne noe, hun trenger ikke gi han noe. Alt tilsier at dama ikke er helt god. ok...ok.. Legger meg (nesten) helt flat Jeg har ikke lest alle innleggene. Enig i at hvis han pleier å glemme det, er det jo ikke noe å bli så skuffet over, år etter år. Og hun kunne jo kjøpt en blomst til ham istedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.