Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BattleClown

Pass på at den ligger riktig slik at du har mulighet til å reise deg opp å gå. I tilefelle brann osv :D

Ikke les meldingene hennes om igjen og om igjen, det er sjelden det hjelper.

Ikke svar på meldingen hennes med nok en kåt melding.

Ikke fortelle henne at du er kåt og har bendern; hun kommer til å gjøre alt for å forverre det hele. Jenter er litt slemme sånn sett :)

Ring en kompis. Tror det kan hjelpe en del.

Annonse

Gjest fridalida

Pass på at den ligger riktig slik at du har mulighet til å reise deg opp å gå. I tilefelle brann osv :D

Ikke les meldingene hennes om igjen og om igjen, det er sjelden det hjelper.

Ikke svar på meldingen hennes med nok en kåt melding.

Ikke fortelle henne at du er kåt og har bendern; hun kommer til å gjøre alt for å forverre det hele. Jenter er litt slemme sånn sett :)

Ring en kompis. Tror det kan hjelpe en del.

"Pass på at den ligger riktig slik at du har mulighet til å reise deg opp å gå. I tilefelle brann osv :D"

Må dere tenker på sånt, eller driver du gjøn?

Åh, jeg er glad jeg ikke er mann! :)

Gjest BattleClown

"Pass på at den ligger riktig slik at du har mulighet til å reise deg opp å gå. I tilefelle brann osv :D"

Må dere tenker på sånt, eller driver du gjøn?

Åh, jeg er glad jeg ikke er mann! :)

Det er litt fleip :)

Selv om trange jeans og dårlige vekstvilkår kan være litt ubehagelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...