Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Arika

Nå trenger jeg noen svar her altså....skulle gjerne spurt en fagperson, men har ikke 139,- å bruke på det akkurat nå.

Saken er den at jeg og kjæresten min har vært sammen 8mnd og prøver å få barn...ikke lyktes enda tror jeg. MEN...så hadde vi en ukes pause i forholdet (alt er bra mellom oss igjen!) og da var jeg på en fest...og det ene førte til det andre, og jeg hadde ubeskyttet sex med en gutt der (angrer noe helt grusomt!). Dagen etter tok jeg en angrepille, og ett par dager senere kom mensen...over en uke for tidlig. Er det da 100% sikkert at jeg ikke ble gravid? Har tatt noen dårlige graviditetstester som er kjøpt på qxl, så jeg vet ikke om jeg kan stole på dem...og vet ikke om jeg kanskje tok test for tidlig...jeg tok tre uker etter samleie. Bare tre uker etter samleiet, hadde det ordnet seg mellom meg og kjæresten min. Og vi har etter det hatt samleie ofte. Kjæresten min vet ikke at jeg hadde sex med en annen gutt og jeg vil helst bare glemme at det skjedde, så jeg bryr meg ikke om å si noe. Jeg elsker kjæresten min mer enn noe annet og det er bare han for meg! I morgen skal jeg egentlig ha mensen...skulle jeg ikke få det tror jeg at jeg får helt panikk...for tenk så grusomt hvis ikke det er kjæresten min som er far til barnet i såfall...jeg er livredd. Kunne i såfall en lege sett om fosteret er 5 uker eller 2 uker gammelt? Huff..har veldig lyst på barn, men jeg blir bare glad dersom mensen kommer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235425-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...