lonelyP Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Katten min ble så mobbet av nabokattene. Nå er hun borte og har vært borte over en uke. Hun var så spesiell og jeg var så inderlig glad i henne. Savner henne veldig, veldig og håper hver dag at hun har kommet hjem når jeg kommer hjem fra jobb, men nei... Det er så trist og leit og jeg tror nok hun har blitt bitt og har dødd. Men jeg vet ikke mer hvor jeg skal leite etter henne. Har dere noen oppmuntrende historier som kan gi håp? Eller må jeg bare forsone meg med at hun er borte for alltid? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg håper hun kommer tilbake! Noen katter er borte lenge før de plutselig dukker opp igjen. Kanskje noen har tatt vare på katten din? 0 Siter
lonelyP Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Jeg håper hun kommer tilbake! Noen katter er borte lenge før de plutselig dukker opp igjen. Kanskje noen har tatt vare på katten din? Det kan jo være. Håper det er mennesker som skjønner poenget med øremerking, hvertfall sånn etterhvert 0 Siter
Gjest solskinnshistorie :) Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 jeg skreiv inn her for over ett år siden (april), fikk så mye trøst atte Da hadde pusen vår blitt borte, han var så syk at det var såvidt han klarte å gå over gulvet. Vi slapp han ut på morgenen, og etter det dukket han ikke opp mer. Må også legge til at han var da 14 år gammel, så jeg regnet med at han hadde gjemt seg for å dø. I jula, ÅTTE MÅNEDER etter, var vi hos svigermor, 1 mil herifra, plutselig dukket pusen vår opp !!!! Frisk som en fisk, tykk og rund . Og her hjemme er han fortsatt . Jeg tror han må ha fått Alzheimer el.l., for han er så leken som han ikke har vært på mange mange år . Oppfører seg på en annen måte enn han gjorde før han dro ut på tur, så han er endel forandret. 0 Siter
lonelyP Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 jeg skreiv inn her for over ett år siden (april), fikk så mye trøst atte Da hadde pusen vår blitt borte, han var så syk at det var såvidt han klarte å gå over gulvet. Vi slapp han ut på morgenen, og etter det dukket han ikke opp mer. Må også legge til at han var da 14 år gammel, så jeg regnet med at han hadde gjemt seg for å dø. I jula, ÅTTE MÅNEDER etter, var vi hos svigermor, 1 mil herifra, plutselig dukket pusen vår opp !!!! Frisk som en fisk, tykk og rund . Og her hjemme er han fortsatt . Jeg tror han må ha fått Alzheimer el.l., for han er så leken som han ikke har vært på mange mange år . Oppfører seg på en annen måte enn han gjorde før han dro ut på tur, så han er endel forandret. Stilig ) Det var nok bare en ferie som skulle til. Håper ikke hun blir så lenge vekke i tilfelle, men det gir jo håp da. Tusen takk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Katten min var borte i tre uker en gang, men kom tilbake like hel! Ikke gi opp, det er store sjanser for at katter dukker opp igjen etter noen uker :-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kanskje du kan sette inn et bilde av katten i avisa for å høre om noen har sett den?? Håper katten tar turen hjem snart 0 Siter
Gjest også katteeier Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det kan jo være. Håper det er mennesker som skjønner poenget med øremerking, hvertfall sånn etterhvert Det er nok ikke alle som tenker på å se etter øremerking. Når katten kommer hjem igjen, så tenk på å sette halsbånd på den med navn og adresse skrevet på. Det vil gjøre det enda lettere for folk å finne ut hvem eieren er. Gjerne halsbånd med refleks og helst et med innfelt strikk. Forøvrig hadde jeg en hunnkatt en gang som var borte i nesten tre måneder. Gudene vet hvor hun hadde holdt seg hele tiden, det er nesten så jeg mistenker at hun oppfostret kattunger i det skjulte. Men hun kom da tilbake, pjuskete og våt, og noe vannvittig sulten! Sånne forsvinningshistorier kan altså ende godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.