Gå til innhold

J*vla telefonselgere!

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg hadde stresset i en halv time med å få sønnen min til å sovne, men til syvende og sist gjorde han nå det. Så går det 5 min, og telefonen ringer. Når jeg tar den er det en telefonselgersom prøver å prakke på meg et abonnement på "Det nye". Sønnen min våknet og begynner å grynte slik han pleier å gjøre rett før han begynner å hylskrike. Jeg blir forbannet og finner ut at jeg skal ha det litt morro med ham, så jeg senker stemmen og begynner å fable noe slik som dette: "Er det deg emilio?, du kan hente varene på kaien klokken 24.00 presis, men pass deg! Vær ytterst forsiktig!" Telefonselgeren stammer frem et forsiktig "unnskyld?" før jeg fortsetter med å skrike: "Helevet Emilio!! noen avlytter oss! legg på, legg på!!!!"... Og så slenger jeg på røret...

Når jeg har registrert meg i brønnøysund-registeret uten hell, så må man da vel få lov å være litt morsom... makan til bur-ugler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ga ham hvertfall en historie å fortelle på neste vorspiel eller bedriftsfest eller noe.

Du er kul ;)

Skrevet

Den skal jeg bruke når bokklubben ringer for 15. gang og ikke tar et nei for et nei. :-)

Gjest noe annet
Skrevet

Den skal jeg bruke når bokklubben ringer for 15. gang og ikke tar et nei for et nei. :-)

Du kan også si: Jeg er ikke interessert, men du.... Har du hørt om Jesus? ;)

Gjest Mamma hennes
Skrevet

Du ga ham hvertfall en historie å fortelle på neste vorspiel eller bedriftsfest eller noe.

Du er kul ;)

Jeg har en datter på fem år som elsker å prate i telefon. Så når det ringer en selger roper jeg til henne: "Det er telefon til deg". Og hun prater og prater og prater:)

Skrevet

Jeg har en datter på fem år som elsker å prate i telefon. Så når det ringer en selger roper jeg til henne: "Det er telefon til deg". Og hun prater og prater og prater:)

*tihi*

Gjest prust
Skrevet

Mannen min er helt fantastisk når det ringer innpåslitne telefonselgere. Han hører på dem, og utbryter:

"Sbrnvisk? Dbro svkkaskbrek....osv. "

For folk som ikke kan russisk, høres det veldig russisk ut!!!!!

Kjempemorsomt!!!!

Skrevet

*Gapskratter*

Og så litt seriøs....

Det tar litt tid etter at man har registrert seg. Og husk at dersom dere er to voksne i husstanden må dere registrere dere begge to.

Gjest Debra irl
Skrevet

Stilig. Ei venninne av meg sitter i rullestol. Litt småjævlig kan hun være til tider også :-) Ble oppringt av ei dame som skulle selge CLA. Venninnen min svarer at sånn CLA virker ikke. Hun hadde spist som vanlig og tatt pillene, men ingenting skjedde. Selgerdamen spør om hun har tatt seg turer ut i skog og mark og løpt litt også? Min venninne svarer selvfølgelig nei. Løping er ikke noe for henne påstår hun.... Selgerdamen går helt bananas og skjeller ut late mennesker som tror det bare er så spise piller og bli tynn uten å sørge for egeninnsats. Om ikke min venninne hadde tenkt å ta seg sammen for å ta vare på helsa si. Eller er det så problematisk å komme seg i marka.

Da svarer min venninne med sin søteste stemme at "jo, hadde det ikke vært for denne rullestolen, så kanskje....."

Selgerdamen bare la på gitt...

*flire*

Mrs. Wallace
Skrevet

Stilig. Ei venninne av meg sitter i rullestol. Litt småjævlig kan hun være til tider også :-) Ble oppringt av ei dame som skulle selge CLA. Venninnen min svarer at sånn CLA virker ikke. Hun hadde spist som vanlig og tatt pillene, men ingenting skjedde. Selgerdamen spør om hun har tatt seg turer ut i skog og mark og løpt litt også? Min venninne svarer selvfølgelig nei. Løping er ikke noe for henne påstår hun.... Selgerdamen går helt bananas og skjeller ut late mennesker som tror det bare er så spise piller og bli tynn uten å sørge for egeninnsats. Om ikke min venninne hadde tenkt å ta seg sammen for å ta vare på helsa si. Eller er det så problematisk å komme seg i marka.

Da svarer min venninne med sin søteste stemme at "jo, hadde det ikke vært for denne rullestolen, så kanskje....."

*flire*

Hahaha, tipper den selgerdama ble litt varm i kinnene. ;o)

Gjest ja....seriøst.
Skrevet

Du høres veldig syk ut...

Skrevet

*flire*

hahahahaha :D

Skrevet

Du høres veldig syk ut...

syk?? da melder jeg meg inn i de sykes klubb:-)

telefonselgere liker jeg mindre!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...