puttelull Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg knakk en halv jeksel i dag, og siden jeg skal reise vekk på lørdag, ville jeg få det fikset, og ringte min faste tannlege gjennom 10 år. Jeg hadde time hos ham for 1 mnd siden, hadde ingen hull, fjerna ikke tannstein eller noenting. Kun sjekk, og betalte 560,- Der var det fullt, kunne få time om ei uke, - men da sitter jeg på en kafe i Praha og nyter livet. Håper jeg!;-) Ringte så til en annen tannlege, og fikk komme dit kl. 17.30 i ettermiddag. Det blir vel en 1000-lapp, tenkte jeg. Fikk to bedøvelsessprøyter, fikk ordna tanna, - og betalte 545,-!;-) Var ikke det billig? Eller er det den andre tannlegen min som er svindyr? Uansett kommer jeg til å skifte tannlege, for han jeg var hos idag var SÅ behagelig, i forhold til den hardhente jeg har gått hos de siste åra... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Denne siste tannlegen... Han befinner seg tilfeldigvis ikke i hovedstaden? 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Denne siste tannlegen... Han befinner seg tilfeldigvis ikke i hovedstaden? hehe.. det lurte jeg også på!! 0 Siter
puttelull Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Denne siste tannlegen... Han befinner seg tilfeldigvis ikke i hovedstaden? Oh, no! 35 mil fra der... Syntes du at han var billig? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Oh, no! 35 mil fra der... Syntes du at han var billig? Hørtes billig ut, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.