Gå til innhold

Tannlegepriser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg knakk en halv jeksel i dag, og siden jeg skal reise vekk på lørdag, ville jeg få det fikset, og ringte min faste tannlege gjennom 10 år. Jeg hadde time hos ham for 1 mnd siden, hadde ingen hull, fjerna ikke tannstein eller noenting. Kun sjekk, og betalte 560,-

Der var det fullt, kunne få time om ei uke, - men da sitter jeg på en kafe i Praha og nyter livet. Håper jeg!;-)

Ringte så til en annen tannlege, og fikk komme dit kl. 17.30 i ettermiddag. Det blir vel en 1000-lapp, tenkte jeg.

Fikk to bedøvelsessprøyter, fikk ordna tanna, - og betalte 545,-!;-) Var ikke det billig? Eller er det den andre tannlegen min som er svindyr?

Uansett kommer jeg til å skifte tannlege, for han jeg var hos idag var SÅ behagelig, i forhold til den hardhente jeg har gått hos de siste åra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne siste tannlegen... Han befinner seg tilfeldigvis ikke i hovedstaden?

Gjest sol etter regn
Skrevet

hehe.. det lurte jeg også på!! :D

Skrevet

Oh, no! 35 mil fra der...

Syntes du at han var billig?

Skrevet

Oh, no! 35 mil fra der...

Syntes du at han var billig?

Hørtes billig ut, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...