Gå til innhold

Visningen er over!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har vært fullt hus! Her i byen på borettslagsmarkedet er det i alle fall mye når det går unna 15-16 salgsoppgaver på en times visning. :o)

To bud har kommet inn i løpet av visningen og det var flere som var interesserte i å by! Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, Lillemus!

Lykke til, håper du får minst så mye som du ønsker for leiligheten. :-D

Skrevet

Så flott!!

Krysser alt jeg har for at du får en god pris :)

Tar gjerne rapport etter hvert ;)

Gjest pekka
Skrevet
:) Du får nok lønn for strevet skal du se. Tipper 2-3 hundre tusen minst, over takst ;) Lykke til i disse spennende dager!!
mariaflyfly
Skrevet

Så hyggelig, Lillemus. Du går noen spennende dager i møte. :)

Skrevet

Det er jo kjempemange:-) Og så to bud under visningen da. Det er vel ikke vanlig.

Skrevet

Gratulerer med vel ferdig visning. Da er det bare å sette seg å vente på at budene "triller" in.

Lyke til, måtte hundretusenene over takst komme!

hare1365380455
Skrevet

Så bra! Da er det bare å vente....:)

Gjest midia
Skrevet

Morsomt når så mange er interresert!

Håper de byr over hverandre så det ljomer!!

Gjest Debra irl
Skrevet

Løkke te!

Godt å se at elefanten ikke fikk has på deg :-)

Skrevet

Gratulerer med vel ferdig visning. Da er det bare å sette seg å vente på at budene "triller" in.

Lyke til, måtte hundretusenene over takst komme!

Mange hundre tusen over takst får jeg ikke, men får jeg bortimot 1.3 så blir jeg meget fornøyd. :o)

Skrevet

Det er jo kjempemange:-) Og så to bud under visningen da. Det er vel ikke vanlig.

Megleren var tydelig overrasket over responsen ja og over at det kom ikke bare ett, men to bud under visningen! Dette borettslaget er så poopulært at mange mister flere leiligheter her på forkjøpsrett - spiller ingen rolle for meg. :o)

Gjest Mom33
Skrevet

Så spennende!

Hva er prisantydning, da, og hvordan ligger budene an?

Åh, jeg kjenner liksom igjen suget i magen, vi solgte huset tidligere i vinter, og fy søren så nervepirrende det var!

Skrevet

Så spennende!

Hva er prisantydning, da, og hvordan ligger budene an?

Åh, jeg kjenner liksom igjen suget i magen, vi solgte huset tidligere i vinter, og fy søren så nervepirrende det var!

Prisantydningen er ikke sååå viktig. ;o) Bud2 lå 5000, over så det var ikke så mye over, men litt.

Gjest Mom33
Skrevet

Prisantydningen er ikke sååå viktig. ;o) Bud2 lå 5000, over så det var ikke så mye over, men litt.

Beklager, jeg visste ikke at prisantydning var sensitivt.

Lykke til.

Skrevet

Beklager, jeg visste ikke at prisantydning var sensitivt.

Lykke til.

Jeg har vært såpass åpen her at om jeg sier prisantydningen i tillegg så kan du banne på at noen her finner meg!

Gjest marte-andrea
Skrevet

Jeg har vært såpass åpen her at om jeg sier prisantydningen i tillegg så kan du banne på at noen her finner meg!

Men du har jo tidligere fortalt sånn ca. hva taksten er. Husker det godt, for du ble så glad fordi taksten var høyere enn du forventet.

Men jeg sier jo såklart ikke noe om det her, og skjønner svært godt at du ikke vil legge det ut igjen.

Håper du får solgt raskt, og til en høy pris.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...