Gjest smugspiser Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det noen som sjekker at de ikke spiser? Kanskje de smugspiser om natten? ;o) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 har lurt på det samme. Kan jo være effektivt å få i seg noe om natta iallefall for at de skal klare å sultestreike så lenge uten å miste bevisstheten. 0 Siter
Gjest smugspiser Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 har lurt på det samme. Kan jo være effektivt å få i seg noe om natta iallefall for at de skal klare å sultestreike så lenge uten å miste bevisstheten. Ja ikkesant. Poenget deres er jo ikke å sulte seg til døde. Hvis de ønsket å dø, kunne de gjort det raskere å mer effektivt. Altså ganske greit å avstå fra mat om dagen, og spise etter at sola har gått ned. Enklere å gjemme unna noe om dagen også, nå som de har fått telt ) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ja ikkesant. Poenget deres er jo ikke å sulte seg til døde. Hvis de ønsket å dø, kunne de gjort det raskere å mer effektivt. Altså ganske greit å avstå fra mat om dagen, og spise etter at sola har gått ned. Enklere å gjemme unna noe om dagen også, nå som de har fått telt ) De ønsker ikke å dø. De ønsker å leve i Norge. 0 Siter
Gjest delvis enig Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Ikke umulig at de smugspiser om natta. Det er jo sånn muslimer driver faste under Ramadan også. Men de må ha vann ofte, eller går det galt. Det er i grunnen irrelevant at om de spiser eller ikke. Etter min mening burde de vært kastet ut fra landet for lenge siden. Vet at en av dem er tidligere dømt for voldtekt og har sonet ferdig dommen. Han kan vi ikke ha her lengre. På meg virker hele greia som velorganisert "rambukk" mot norsk innvandringspolitikk og ikke rettferdig protest. 0 Siter
Gjest smugspiser Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 De ønsker ikke å dø. De ønsker å leve i Norge. kan man få det som man vil, bare ved å suøte seg? Høres greit ut. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 kan man få det som man vil, bare ved å suøte seg? Høres greit ut. Hvis du tror at disse menneskenes liv og lidelse "høres greit ut", så håper jeg at du aldri kommer i en desperat situasjon... 0 Siter
Gjest smugspiser Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvis du tror at disse menneskenes liv og lidelse "høres greit ut", så håper jeg at du aldri kommer i en desperat situasjon... Det er ikke poenget. Mange mennesker i verden lider! Er det mer synd på de som sulter seg i Oslo enn i sitt hjemland? Bør Norge ta imot alle som lider? Jeg bare spør 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Det er ikke poenget. Mange mennesker i verden lider! Er det mer synd på de som sulter seg i Oslo enn i sitt hjemland? Bør Norge ta imot alle som lider? Jeg bare spør Nei, kanskje ikke. Men vi bør slutte å latterliggjøre og mistenkeliggjøre dem i deres desperate kamp. Ved å anntyde at de "jukser" i sultestreiken, så tar du fra dem den lille verdigheten de har igjen. Dette er mennesker som ikke har noen kampvåpen eller makt. De har bare sin egen lidelse å bruke. Og når du latterliggjør dem på en slik måte, så blir jeg flau over å være norsk. Hva med litt medmenneskelighet? Skamme deg, skulle du! 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 De ønsker ikke å dø. De ønsker å leve i Norge. de vil vel bo her fordi de ikke vil ha det så jævlig som der nede... syns ikke det er no galt i det jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.