Gå til innhold

sultestreikerene

Anbefalte innlegg

Gjest smugspiser
Skrevet

Er det noen som sjekker at de ikke spiser? Kanskje de smugspiser om natten? ;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aviaana
Skrevet

har lurt på det samme. Kan jo være effektivt å få i seg noe om natta iallefall for at de skal klare å sultestreike så lenge uten å miste bevisstheten.

Gjest smugspiser
Skrevet

har lurt på det samme. Kan jo være effektivt å få i seg noe om natta iallefall for at de skal klare å sultestreike så lenge uten å miste bevisstheten.

Ja ikkesant. Poenget deres er jo ikke å sulte seg til døde. Hvis de ønsket å dø, kunne de gjort det raskere å mer effektivt. Altså ganske greit å avstå fra mat om dagen, og spise etter at sola har gått ned. Enklere å gjemme unna noe om dagen også, nå som de har fått telt :o)

fuji1365380447
Skrevet

Ja ikkesant. Poenget deres er jo ikke å sulte seg til døde. Hvis de ønsket å dø, kunne de gjort det raskere å mer effektivt. Altså ganske greit å avstå fra mat om dagen, og spise etter at sola har gått ned. Enklere å gjemme unna noe om dagen også, nå som de har fått telt :o)

De ønsker ikke å dø.

De ønsker å leve i Norge.

Gjest delvis enig
Skrevet

Ikke umulig at de smugspiser om natta. Det er jo sånn muslimer driver faste under Ramadan også. Men de må ha vann ofte, eller går det galt.

Det er i grunnen irrelevant at om de spiser eller ikke. Etter min mening burde de vært kastet ut fra landet for lenge siden. Vet at en av dem er tidligere dømt for voldtekt og har sonet ferdig dommen. Han kan vi ikke ha her lengre.

På meg virker hele greia som velorganisert "rambukk" mot norsk innvandringspolitikk og ikke rettferdig protest.

Gjest smugspiser
Skrevet

De ønsker ikke å dø.

kan man få det som man vil, bare ved å suøte seg? Høres greit ut.

fuji1365380447
Skrevet

kan man få det som man vil, bare ved å suøte seg? Høres greit ut.

Hvis du tror at disse menneskenes liv og lidelse "høres greit ut", så håper jeg at du aldri kommer i en desperat situasjon...

Gjest smugspiser
Skrevet

Hvis du tror at disse menneskenes liv og lidelse "høres greit ut", så håper jeg at du aldri kommer i en desperat situasjon...

Det er ikke poenget. Mange mennesker i verden lider! Er det mer synd på de som sulter seg i Oslo enn i sitt hjemland? Bør Norge ta imot alle som lider? Jeg bare spør

fuji1365380447
Skrevet

Det er ikke poenget. Mange mennesker i verden lider! Er det mer synd på de som sulter seg i Oslo enn i sitt hjemland? Bør Norge ta imot alle som lider? Jeg bare spør

Nei, kanskje ikke.

Men vi bør slutte å latterliggjøre og mistenkeliggjøre dem i deres desperate kamp.

Ved å anntyde at de "jukser" i sultestreiken, så tar du fra dem den lille verdigheten de har igjen.

Dette er mennesker som ikke har noen kampvåpen eller makt. De har bare sin egen lidelse å bruke. Og når du latterliggjør dem på en slik måte, så blir jeg flau over å være norsk.

Hva med litt medmenneskelighet?

Skamme deg, skulle du!

Skrevet

De ønsker ikke å dø.

de vil vel bo her fordi de ikke vil ha det så jævlig som der nede... syns ikke det er no galt i det jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...